Amalia komt anders van Amalia van Solms, een schoondochter van Willem de Zwijger en moeder van stadhouder Willem II (en dus vrouw van Frederik Hendrik). Ze leefde van 1584 tot 1647. Niet echt een moderne naam te noemen. Amalia komt in de familie van Solms meerdere malen voor.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:16 schreef flugeltje het volgende:
Toch heb ik wat moeite met Frederik, is nauwelijks modern te noemen. Terwijl Amalia toch écht niet misstaat in deze tijd....
Dan zou Julian inderdaad een mooie tweede keus zijn.
Willem-Julian Claus Gorge Maximilliaan
Roepnaam: Julian.
Weet ik, maar het klinkt nog goed in deze tijd bedoelde ik te zeggen. Van Frederik vind ik dat juist weer niet...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Amalia komt anders van Amalia van Solms, een schoondochter van Willem de Zwijger en moeder van stadhouder Willem II (en dus vrouw van Frederik Hendrik). Ze leefde van 1584 tot 1647. Niet echt een moderne naam te noemen. Amalia komt in de familie van Solms meerdere malen voor.
Van mij had ie ook bij de bruiloft mogen zijn, dat vind ik ook voornamelijk een privë-aangelegenheidquote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal al weer lang achter de rug. Ik vind dat Max nogal heeft moeten boeten toen haar paps niet op de bruiloft kon zijn.... Van mij mogen ze Jorge of Gorge wel opnemen in de namen hoor, is privé-aangelegenheid en moeten ze helemaal zelf weten.
Wat is er zo belachelijk aan het koningshuis. Het zijn normale mensen met een stuk beter salaris dan wij hebben, maar ook au roepen als je ze knijpt?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat ik dat het belachelijke koningshuis wel gun
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praatquote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
iemand een mongooltje "gunnen"quote:Op zondag 26 juni 2005 14:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat is er belachelijk aan een constitutionele monarchie, een monarchie zonder enige invloed die ons ontiegelijk veel geld kost en alleen nog voor 'de sier' bestaat?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Wat is er zo belachelijk aan het koningshuis. Het zijn normale mensen met een stuk beter salaris dan wij hebben, maar ook au roepen als je ze knijpt?
Oh tuurlijk, het is tegenwoordig feitelijk vastgelegd dat je het koningshuis niet belachelijk kunt vinden....superargument!!quote:Op zondag 26 juni 2005 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee waar je over praat![]()
Wat leuk!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 14:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Achja
Mischien heeft HAL9000S dan wel een speelkameraadje
Koningshuis belachelijk vinden mag hoor.... Maar zoiets gunnen slaat kant nog wal.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, het is tegenwoordig feitelijk vastgelegd dat je het koningshuis niet belachelijk kunt vinden....superargument!!
Er is een verschil tussen een instituut belachelijk vinden en iemand een gehandicapt kind toewensen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, het is tegenwoordig feitelijk vastgelegd dat je het koningshuis niet belachelijk kunt vinden....superargument!!
Je komt jaloers overquote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat leuk!!!
Ik heb gewoon een hekel aan het feit dat die dwazen continu in het nieuws staan terwijl ze helemaal niks voor dit land betekenen, opgeblazen bullshit
Precies!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een instituut belachelijk vinden en iemand een gehandicapt kind toewensen.
Oh ja tuurlijk dat ik daar niet aan gedacht heb!! Al dat geld kun je natuurlijk veel beter aan zoiets besteden dan dingen als zorg, onderwijs etc.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Koningshuis belachelijk vinden mag hoor.... Maar zoiets gunnen slaat kant nog wal.
Ze krijgen veel betaald en in ruil daarvoor mogen we alles wat hen overkomt meebeleven.
Niet meer dan terecht gezien hij een onderdeel was een gruwelijk regime met velen doden op z'n naam.quote:Hoe zou jij je voelen met een camera op je snuf als je je vader ten grave draagt. En wat als je paps niet op je bruiloft mag komen omdat half NL het er niet mee eens is.
Zegt iemand wiens leven bestaat uit het meebeleven van alles wat het koningshuis overkomt!! Bedankt voor het ontkrachten van je eigen opmerkingquote:Get a life....
Oke, ik geef toe.... mischien kwam ik wel iets te hard uit de hoek.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een instituut belachelijk vinden en iemand een gehandicapt kind toewensen.
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Het volk wil nieuws, de pers geeft nieuws. Voor het koninklijk huis vaak tot vervelens toe.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan het feit dat die dwazen continu in het nieuws staan terwijl ze helemaal niks voor dit land betekenen, opgeblazen bullshit
Ja dat zal het zijnquote:
Geeft al weer aan wat voor onderontwikkelde hersenloze schapen zonder leven de Nederlandse bevolking is.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Het volk wil nieuws, de pers geeft nieuws. Voor het koninklijk huis vaak tot vervelens toe.
Ja, dat is idd mijn hele leven.... Je hebt helemaal gelijk. Ik doe verder niets anders.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:42 schreef HAL9000S het volgende:
Zegt iemand wiens leven bestaat uit het meebeleven van alles wat het koningshuis overkomt!!
Dan zal het wel geboren zijn...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef yuiert het volgende:
BEatrix onderweg naar ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |