quote:Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden is zondagochtend 7 december 2003 om 09.10 uur, in afwachting van de geboorte van het eerste kind van haar en Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje, opgenomen in Ziekenhuis Bronovo te Den Haag. Nadere informatie volgt zo spoedig mogelijk.
RVD, 07.12.2003, 11.30
Als ik de tijdlijn doortrek kunnen we tegen tien voor vijf een nieuw prinsje/prinsesje verwachten en wordt dat om kwart over vijf bekend gemaakt...quote:Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Maxima der Nederlanden heeft hedenmiddag, 7 december 2003, om een minuut na vijf uur in het Ziekenhuis Bronovo te Den Haag het leven geschonken aan een kerngezonde dochter.
Het is een wolk van een baby, aldus de vader de Prins van Oranje, die verder zei dankbaar en gelukkig te zijn.
Mevrouw M.J.G.H. Smeets, gynaecoloog, en mevrouw J.H. Kreijnen-Meinesz, kinderarts-neonatoloog stonden de Prinses bij de bevalling terzijde.
RVD, 07.12.2003, 17.25 uur
De weddenschappen wb de zwangerschap zijn een uur geleden weggehaald @ MrBookmaker.com.quote:
Ik ookquote:
Wat stond er op die andere dan? (de naam??quote:Op zondag 26 juni 2005 12:33 schreef yuiert het volgende:
[afbeelding]
Deze pagina was reeds gemaakt. Er was er nog 1, maar die hebben ze vlug offline gehaald...
"maxima bevalt van een ...."quote:Op zondag 26 juni 2005 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat stond er op die andere dan? (de naam??)
Je bedoelde toch dat bericht "Prinses Maxima bevalt van een ......." ??quote:Op zondag 26 juni 2005 12:34 schreef yuiert het volgende:
Klik hierhttp://www.koninklijkhuis.nl/searchresults.jsp?freetext=bevallen&dateformat=dd-MM-yyyy&searchbase=0&searchrange=20&sortfield=score&sorttype=desc&searchpage=1&dsminformatietype_not=Agenda%2CAfbeelding%2CMultimedia&dsmobjectname_weight=200&dsmdescription_weight=150&nodelocation=0000000000020001 en refresh een aantal keren. Hij wordt dan wel, dan niet gevonden...
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:17 schreef -beyond- het volgende:
Nou, als het weer zo'n "varken" baby gaat worden beloofd dat nog wat!
Laten we maar hopen dat onze "prins" zijn kinderen wel tanden leert poetsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is overigens wel typisch dat Amalia ook op zondag geboren is. Toen werd Max om 09.10 naar ziekenhuis gebracht en vandaag om 09.00 uur.... Doet je wel denken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:40 schreef yuiert het volgende:
Ik kan met 100% zekerheid melden dat de bevalling gepland is. Het aantal speciale medici die bij hedendaagse koninklijke bevalling aanwezig is kan lleeen op zondag tijd vrijmaken voor zo'n gebeurtenis.
Hoezo speciaal aantal medici? De vorige keer was er medische indicatie en ook toen waren er niet overdreven veel artsen aanwezig. Naar mijn idee wordt het allemaal wel een beetje overdreven hoor, juist Lex en Max zijn vrij normale mensen.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:40 schreef yuiert het volgende:
Ik kan met 100% zekerheid melden dat de bevalling gepland is. Het aantal speciale medici die bij hedendaagse koninklijke bevalling aanwezig is kan lleeen op zondag tijd vrijmaken voor zo'n gebeurtenis.
"Mevrouw M.J.G.H. Smeets, gynaecoloog, en mevrouw J.H. Kreijnen-Meinesz, kinderarts-neonatoloog stonden de Prinses bij de bevalling terzijde.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo speciaal aantal medici? De vorige keer was er medische indicatie en ook toen waren er niet overdreven veel artsen aanwezig. Naar mijn idee wordt het allemaal wel een beetje overdreven hoor, juist Lex en Max zijn vrij normale mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |