Ze moest drie maanden bedrust houden wegens waarschijnlijk zwangerschapsvergiftiging. Dat is wél degelijk een medische indicatie.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:49 schreef yuiert het volgende:
[..]
"Mevrouw M.J.G.H. Smeets, gynaecoloog, en mevrouw J.H. Kreijnen-Meinesz, kinderarts-neonatoloog stonden de Prinses bij de bevalling terzijde.
RVD, 07.12.2003, 17.25 uur
"
Datis geen standaard team wat aan je bed staat hoor.
Ze was oververmoeid. Dat is geen medische indicatie.
Meestal is het alleen een co-arts
Ze hebben toch een eigen afdeling in het bronovo?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:49 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant, heel veel baby's worden in het weekend geboren, dus écht rustig is het dan niet op de verlosafdeling.
Tuurlijk wel, maar de aanwezige gynacologen hebben het druk zat lijkt me...quote:Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben toch een eigen afdeling in het bronovo?
Ik verwacht dat ze rond twaalf uur begonnen zijn. eerst alles rustig klaarmaken etc. Rond vijf uur zoals bij Amalia. Maar dat is wel erg snel. Het hangt heel erg af van de reactie van het lichaam.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, stél dat het idd een opgewekte bevalling is... Hoe lang duurt het gemiddeld voor de bevalling dan echt op gang komt? (weten we hoe laat we de extra journaals kunnen verwachten)
Oh, zo bedoel je. Ik denk dat die van Maxi gewoon redelijk 'vrij' is gehouden, dat ze dus een extra iemand beschikbaar hebben die direct voor haar in kan vallen o.i.d.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar de aanwezige gynacologen hebben het druk zat lijkt me...
Bij Amalia was ze om 09.10 in het ziekenhuis en beviel ze om 16.59quote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef Tique het volgende:
Dat kan natuurlijk heel erg verschillen, bij de een komen de weëen heel snel, de ander reageerd trager op het medicijn.
Ze is er wel vanaf 0900 Ik gok dat het nog een uurtje gaat duren
Of het is écht een opgewekte bevalling. In dat geval kunnen ze erop plannen dat de gyn van Max zeker vrij is voor haar bevalling.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik denk dat die van Maxi gewoon redelijk 'vrij' is gehouden, dat ze dus een extra iemand beschikbaar hebben die direct voor haar in kan vallen o.i.d.
Zolang een "normale" bevalling in het ziekenhuis goed verloopt, zie je geen gynacoloog. Gewoon een assistent. Pas als er iets mis is komt hij of zij er bij.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar de aanwezige gynacologen hebben het druk zat lijkt me...
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:59 schreef yuiert het volgende:
Er komt zo een nieuw persbericht van de rvd. Even afwachten.
Dat doe ik dus ook steeds, maar ik krijg geen nieuw persbericht te zien...quote:
was ook mijn vraag. en waar zie/hoor/lees je zo'n bericht het eerst?quote:
Ik denk het ook, hij heeft ook een link naar het eerdere artikel.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Tique het volgende:
Waarschijnlijk dat die pagina klaargemaakt is voor een nieuwsbericht..
Haha, ik ook hoor....quote:Op zondag 26 juni 2005 13:13 schreef Tique het volgende:
Dat zal de pagina zijn waarom het nieuws gepresenteerd wordt, tot pagina 9100 is er verder geen nieuws ofzo..
Ga me nou niet vertellen dat ik me verveel want dat heb ik zelf ook wel door
Slimmert, Als je op de vorige pagina kijkt heb ik je een link gegeven waarbij je zoekt op het woord "bevallen". Dan kreeg je vanmorgen twee gevonden links. één van de twee is de link die je hierboven publiceert.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm vreemd, dit kom ik tegen in mijn adresbalk. (heb net ff flink zitten zoeken op die nieuwsberichten)
http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=9031&highlights=bevallen
Zou dit betekenen dat ze dan misschien toch 9031 bedoelen?
Ik ben computernoob, had ik dat al verteldquote:Op zondag 26 juni 2005 13:28 schreef yuiert het volgende:
[..]
Slimmert, Als je op de vorige pagina kijkt heb ik je een link gegeven waarbij je zoekt op het woord "bevallen". Dan kreeg je vanmorgen twee gevonden links. één van de twee is de link die je hierboven publiceert.
Het woord bevallen komt er puur te staan omdat je gezocht hebt op het woord "bevallen".
Nee helaas...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben computernoob, had ik dat al verteld![]()
Maar goed, als jouw linkje van vanochtend bericht 9031 aangaf wil dat wél zeggen dat ze onder dát nummer het nieuwsbericht hebben gepland... toch??
90210quote:Op zondag 26 juni 2005 13:16 schreef yuiert het volgende:
Ik gok op 9030.
Noemen ze het kind straks Dylan of Brandon...quote:
heh hehquote:Op zondag 26 juni 2005 14:00 schreef Tique het volgende:
Dat komt wel in de buurt van het snelste slotje ooit volgens mij
Ik hoefde alleen maar te refreshen ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |