abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 11:06:34 #201
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_30252921
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wilson in plaats van Voigt dus in de basiself?

Wilson weigerde naar Eindhoven te gaan en nu kan hij kiezen uit Fortuna, Emmen en HS.
hehe ook jij hebt dus al door hoeveel tegendoelpunten we dankzij voigt hebben gekregen

wat een prutser is dat zeg
OJAAJOH?
pi_30253093
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wilson in plaats van Voigt dus in de basiself?

Wilson weigerde naar Eindhoven te gaan en nu kan hij kiezen uit Fortuna, Emmen en HS.
Hij zal inderdaad wel niet naar ons komen
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_30254006
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef meami het volgende:

[..]

Hij zal inderdaad wel niet naar ons komen
denk het ook niet haha

miijn voorspelling. vrijdag pakken we in blessuretijd de winst bij Helmond S.
  zondag 4 september 2005 @ 14:30:45 #204
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_30257920
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Evertje het volgende:

[..]

denk het ook niet haha

miijn voorspelling. vrijdag pakken we in blessuretijd de winst bij Helmond S.
Ook ik ga voor die voorspelling aangezien dat zowat iedere keer bij Helmond Sport gebeurd (zegt genoeg over de concentratie van de spelers)
OJAAJOH?
pi_30260386
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hehe ook jij hebt dus al door hoeveel tegendoelpunten we dankzij voigt hebben gekregen

wat een prutser is dat zeg
Ik heb Helmond vorig seizoen niet heel vaak zien spelen, maar Voigt kwam en komt gewoon nooit overtuigend over op me. Een leuke speler voor Gemert, maar niet voor in de GGD.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 16:20:04 #206
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_30260566
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb Helmond vorig seizoen niet heel vaak zien spelen, maar Voigt kwam en komt gewoon nooit overtuigend over op me. Een leuke speler voor Gemert, maar niet voor in de GGD.
Hij was tot voor vorig jaar degelijk, maar gaat nu echt met de week achteruit. Tegen jullie was het ook al over duidelijk; alles ging over links (vanuit FCDB gezien) omdat bij voigt alle ruimte lag.

Hij is langzaam, heeft een slechte pass, weinig tot geen spel inzicht, kortom: weg ermee!
OJAAJOH?
pi_30261128
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Hij was tot voor vorig jaar degelijk, maar gaat nu echt met de week achteruit. Tegen jullie was het ook al over duidelijk; alles ging over links (vanuit FCDB gezien) omdat bij voigt alle ruimte lag.

Hij is langzaam, heeft een slechte pass, weinig tot geen spel inzicht, kortom: weg ermee!
Ik heb het nooit een nuttige speler gevonden voor in de GGD. Tegen ons speelde hij ook niet best. Hoe bevalt Hobbelen trouwens? Die draait toch al een aantal jaren in de basis mee bij jullie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 4 september 2005 @ 16:44:19 #208
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_30261394
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het nooit een nuttige speler gevonden voor in de GGD. Tegen ons speelde hij ook niet best. Hoe bevalt Hobbelen trouwens? Die draait toch al een aantal jaren in de basis mee bij jullie.
Wisselvallig, maar gelukkig meer goede partijen dan slechte. Hij werkt erg hard, heeft een goede sliding in huis alleen soms wat onoplettend

opbouwend is hij overigens erg sterk
OJAAJOH?
pi_30303100
quote:
Wiekens breekt kuitbeen

Gerard Wiekens heeft in de uitwedstrijd tegen FC Omniworld zijn kuitbeen gebroken. De 32-jarige verdediger van BV Veendam moest al na negen minuten van het veld. Het is mogelijk dat het kunstgrasveld (mede)verantwoordelijk is voor de kwetsuur.

Het is nog onduidelijk hoe lang Wiekens buitenspel zal staan. Waarschijnlijk zal de blessure minimaal zes weken in beslag nemen.
Ben benieuwd hoe lang dat veld nog bespeeld mag worden.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30303232
Hij deed het toch echt zelf, wilde opeens wegdraaien maar zijn been draaide niet mee, had overal kunnen gebeuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30303317
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
Hij deed het toch echt zelf, wilde opeens wegdraaien maar zijn been draaide niet mee, had overal kunnen gebeuren.
Ik heb het niet gezien, ga alleen maar af op het bericht.
Dit is niet de eerste keer dat ik iets lees over blessures icm het kunstgrasveld van Omniworld volgens mij.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30303370
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang dat veld nog bespeeld mag worden.
erg slecht nieuws dit...
pi_30303381
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, ga alleen maar af op het bericht.
Dit is niet de eerste keer dat ik iets lees over blessures icm het kunstgrasveld van Omniworld volgens mij.
Dit is pas de 3e wedstrijd die erop wordt gespeeld, bij de Eagles en bij jullie zijn toch geen blessures ontstaan?
Klik dan als je durft
pi_30303388
Wel begrijpelijk dat de link met het veld wordt gelegd, ook al deed Wiekens het zelf en had het op elk veld kunnen gebeuren.
pi_30303502
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dit is pas de 3e wedstrijd die erop wordt gespeeld, bij de Eagles en bij jullie zijn toch geen blessures ontstaan?
Geen ernstige blessures nee, maar een kleine blessure.
Ik geloof dat het een speler van Omniworld zelf was.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30303593
Een speler van ons heeft laatst in een interview in de VI expliciet (werd zelfs niet eens naar gevraagd ) gezegd dat het een kut veld is, dat zegt genoeg lijkt me.
pi_30303630
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Geen ernstige blessures nee, maar kleine blessures.
Ik geloof dat het een speler van Omniworld zelf was.
Van Ankeren en Viedma, toch wel 2 belangrijke spelers, maar of dat door het veld is gekomen weet ik niet. Vooralsnog niet meer dan op een ander veld lijkt me, maar het is wel logisch dat die link wordt gelegd natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_30303706
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Een speler van ons heeft laatst in een interview in de VI expliciet (werd zelfs niet eens naar gevraagd ) gezegd dat het een kut veld is, dat zegt genoeg lijkt me.
Dat klopt ook wel, jullie waren het eerste team dat er op speelde, de wedstrijd daarvoor werd afgelast omdat het nog niet in orde was. De bal rolde toen nog niet maar nu gaat dat al een stuk beter allemaal.
Neemt niet weg dat kunstgras natuurlijk gewoon kut is en voetbal gewoon op normaal gras dient te worden gespeeld.
Klik dan als je durft
pi_30303779
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel, jullie waren het eerste team dat er op speelde, de wedstrijd daarvoor werd afgelast omdat het nog niet in orde was. De bal rolde toen nog niet maar nu gaat dat al een stuk beter allemaal.
Neemt niet weg dat kunstgras natuurlijk gewoon kut is en voetbal gewoon op normaal gras dient te worden gespeeld.
Niks fijner voetballen dan op een kunstgrasveld.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30303852
Dat kan wel, maar het hoort niet. Er wordt niemand vies, er vliegen geen plaggen om de oren, het ruikt niet naar voetbal. Dat vind ik wel jammer.
Klik dan als je durft
pi_30304025
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Dat kan wel, maar het hoort niet. Er wordt niemand vies, er vliegen geen plaggen om de oren, het ruikt niet naar voetbal. Dat vind ik wel jammer.
Over 10/15 jaar speelt iedereen op kunstgras denk ik.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30307721
Wel sneu voor Wiekens, maar om het nou op het veld te gooien is te makkelijk.
That's all folks!
pi_30307927
Meen je dat serieus OOSJ?
pi_30311080
Dat er over 10 - 15 jaar overal op kunstgras gespeeld wordt bedoel je?
Ik denk het wel, het is goedkoop in onderhoud en je kunt er bijna altijd op spelen.
Als er een paar (europese) topclubs de overstap naar kunstgras maken zullen de andere clubs snel volgen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30314380
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Wisselvallig, maar gelukkig meer goede partijen dan slechte. Hij werkt erg hard, heeft een goede sliding in huis alleen soms wat onoplettend

opbouwend is hij overigens erg sterk
vrijdag is ie geschorst dacht ik
niet dat dat ons helpt, maar goed haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')