Alweer!?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
Ja klopt, uitgedeeld na jullie bezoekje geloof ik. De bushokjes waren in ieder geval gesloopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
Omniworld heeft wel de eerste stadionverboden uitgedeeld begreep ik?
4 man,eentje had al een landelijk SV en de andere 3 omdat ze niet lief waren tegen ons.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja klopt, uitgedeeld na jullie bezoekje geloof ik. De bushokjes waren in ieder geval gesloopt.
de eerste 2 thuiswedstrijden vallen mij reuze mij wat toeschouwersaantallen betrefd ook al zit de helft er gratis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef Suijk het volgende:
Tja, dat soort gastjes heb je er nog wel bijlopen, beetje stoerdoenerij. Het verdere publiek zijn veelal de jeugdelftallen die gratis kaartjes krijgen, die heel hard homo roepen en dan in een hoekje gaan lopen giechelen.
Gelukkig hebben die de wedstrijd niet gezien, want wat een drama was dat zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ohoh, de successupporters beginnen ook weer interesse te tonen![]()
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:58 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die de wedstrijd niet gezien, want wat een drama was dat zeg![]()
(van beide kanten)
Nou ja 3 punten in elk geval binnen zullen we maar zeggen.
Wiedemeijer is gewoon een slechte scheids, heeft ons ook al enkele keren genaaid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:04 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat jij zegt![]()
En Wiedemeijer heeft het volgens mij niet zo op MVV. Altijd hetzelfde met hem![]()
Nu moet hij nog zorgen dat ze constant blijven en thuis ook punten pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan van Dijk is gewoon de ideale man voor Emmen op het moment, die blaast de club weer nieuw leven in.
Dat klopt, hoewel dat dit seizoen tot nu toe eigenlijk niet geldt. Wat in voorgaande jaren vaak misging, gaat nu wél goed... Toch zeg ook ik VVV of Volendam, want Zwolle is een tegenstander waar je niet makkelijk van wint.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Precies, al heeft Excelsior altijd moeite met moeten.
Ja die breekt vanuit het niets ineens door. Jammer dat hij niet 100% fit is, waardoor hij geen hele wedstrijden aankan, maar wat mij betreft bieden ze die jongen gelijk een contract tot 2010 aan. Wel goed voor excelsior trouwens, dat er na El Hamdaoui weer een écht excelsiortalent doorbreekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Die Luigi Bruins doet het wel goed geloof ik he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |