abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30024760
John den Dunnen is er als linksback wel uit te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30024786
Die zag er in de samenvatting gisteren niet zo best uit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30025523
Net samenvatting gezien.
Lieten geen beelden zien van het uitvak jammergenoeg.

We hebben het laatste half uur bij een 3-0 achterstand massaal Laszlo Meszaros toegezongen. 30 vlaggen in het uitvak ,dubbelhouders. Allemaal omdat hij onterecht gewisseld werd. Was een onbegrijpelijke keuze van Dekker.

[ Bericht 12% gewijzigd door Evertje op 27-08-2005 18:35:22 ]
pi_30030514
v.d. Velden is indd een zeer goede speler, hij heeft me verrast gisteren.

Puntje was verdient geweest, maar helaas. Was wel een leuk sfeertje in het uitvak
pi_30033182
Met een extra spits voor als Lopes gebleseerd / geschorst raakt, kan Dordt wel eens een heel mooi jaar tegemoet gaan zien. Met dank aan Koolhof, die wel aanvallend durft te spelen, en daar voorlopig helemaal gelijk in krijgt.

Alleen wat meer toeschouwers zou de mede-koploper niet misstaan
pi_30033532
Ach, zelfs toen Dordt eredivisie speelde zat er amper iemand aan de Krommedijk toch?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:45:33 #132
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30033575
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ach, zelfs toen Dordt eredivisie speelde zat er amper iemand aan de Krommedijk toch?
geloof het wel

Niemand hier in Dordt loopt echt warm voor Dordt. Komt denk ik door de slechte binding tussen club en stad. Maar toen Dordt het vorige seizoen 2 rondes eerste stond in de gouden gids divisie liep het stadion wel vol. Dus er is hoop [een club voor succes supporters ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_30033710
Ik weet het wel zeker. Dan kon je op zaterdagavond of zondagmiddag nog beslissen om naar Dordt te gaan en had je altijd nog een kaartje.

Jij bent Dordtenaar?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:50:48 #134
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30033746
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik weet het wel zeker. Dan kon je op zaterdagavond of zondagmiddag nog beslissen om naar Dordt te gaan en had je altijd nog een kaartje.

Jij bent Dordtenaar?
jup
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_30033858
Okee. Altijd gezellig.

* methodmich werkt er en ging vroeger nog wel eens bij Dordt kijken.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:57:23 #136
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30033977
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Okee. Altijd gezellig.

* methodmich werkt er en ging vroeger nog wel eens bij Dordt kijken.
, mocht dordt de play-offs halen, dan kom ik wel kijken
pi_30034016
Nou, dan ga ik wellicht ook weer eens een keer. De laatste match die ik op de Krommedijk van ze zag is al weer een tijd terug, toen speelde Leon van Dalen nog mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_30034447
Ben een paar jaar geleden naar Dordt geweest. Echt een pauperstadion, er zit niemand en dat tuig aan de lange kant in de hoek bij het uitvak, wat een mongolen zeg. Uberhaupt geen sfeer

Wel hebben ze de beste trainer van de GGD die bij ons onterecht weg is gegaan en daar zijn een heleboel mensen nog steeds boos over hier. We gaan onze Koolhof dan ook luidkeels toezingen aankomende wedstrijd
Bloed, zweet en tranen!
pi_30035690
Het stadion is niet veel nee, maar goed. Ze doen hun best. Volgens mij zijn meer Dordtenaren betrokken bij een amateurclub dan bij FC Dordrecht. Al die naamswijzigingen door de jaren heen hebben ook niet geholpen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:35:14 #140
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_30051905
Santi Kolk gaat naar Zwolle, en Lim Duan komt richting excelsior. Lijkt me voor excelsior een prima deal (jammer dat het slechts voor 1 seizoen is)
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_30053094
Nette uitslag van Emmen.... na een drama seizoen (2004-2005) is het begin in ieder geval al een stuk beter en ziet het spel er ook vele malen beter uit.
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:56:40 #142
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30053210
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Mindlight het volgende:
Santi Kolk gaat naar Zwolle, en Lim Duan komt richting excelsior. Lijkt me voor excelsior een prima deal (jammer dat het slechts voor 1 seizoen is)
Voor een buitenstaander een ietwat rare constructie. Ik schat Lim Duan ook hoger in dan Kolk, maar heeft Excelsior een overschot aan rechtsbuitens en een tekort aan linksbuitens en vice versa?
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:23:33 #143
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_30054732
Yep, want Slory staat normaal gesproken rechterspits, en voor die plek hebben we ook Dustley Mulder nog.
Links loopt Buikema, maar die is tegelijkertijd rechtermiddenvelder en rechtsbuien en dat is eigenlijk niet meer te belopen voor hem. Ik vind dit iig een prima deal, zeker omdat er een kans is dat Kolk toch blijft. Lim-Duan komt iig op zeker.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_30078944
Omniworld, 1e puntje?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_30079090
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef RayMania het volgende:
Omniworld, 1e puntje?
Laatste minuut strafschop 2-2

Eindhoven ook al weer gewonnen. Die doen het ook goed op dit moment
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_30079163
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Laatste minuut strafschop 2-2

Eindhoven ook al weer gewonnen. Die doen het ook goed op dit moment
Mooi . Fietste er net langs, sfeer ontbreekt daar nog een beetje. Gratis effe kwartiertje meegekeken .
pi_30079261
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mooi . Fietste er net langs, sfeer ontbreekt daar nog een beetje. Gratis effe kwartiertje meegekeken .
't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30079339
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.
Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaan .
pi_30079451
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaan .
Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30079575
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
Ja ik zag die staantribune.
Rond 20:15 dacht ik dat er werd gescoord. Iedereen olé olé zingen. Kom ik thuis, 0-0 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')