geloof het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ach, zelfs toen Dordt eredivisie speelde zat er amper iemand aan de Krommedijk toch?
jupquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik weet het wel zeker. Dan kon je op zaterdagavond of zondagmiddag nog beslissen om naar Dordt te gaan en had je altijd nog een kaartje.
Jij bent Dordtenaar?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Okee. Altijd gezellig.
* methodmich werkt er en ging vroeger nog wel eens bij Dordt kijken.
Voor een buitenstaander een ietwat rare constructie. Ik schat Lim Duan ook hoger in dan Kolk, maar heeft Excelsior een overschot aan rechtsbuitens en een tekort aan linksbuitens en vice versa?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Mindlight het volgende:
Santi Kolk gaat naar Zwolle, en Lim Duan komt richting excelsior. Lijkt me voor excelsior een prima deal (jammer dat het slechts voor 1 seizoen is)
quote:
Mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laatste minuut strafschop 2-2
Eindhoven ook al weer gewonnen. Die doen het ook goed op dit moment![]()
't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi. Fietste er net langs, sfeer ontbreekt daar nog een beetje. Gratis effe kwartiertje meegekeken
.
Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Was best geinig hoor. 2-2 wel verdiend, al hadden de Eagles het al lang af moeten maken dmv 2 counters in de 2e helft.
Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zag er opzich ook wel leuk uit. Binnenkort ook maar effe naar een wedstrijdje gaan.
Ja ik zag die staantribune.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Één tribune blijft leeg (naast het uitvak), de 'eretribune' zijn wat gasten en sponsors, maar op de staantribune is het best geinig. Een groepje zingt wel allerlei dingen en kregen van de magnifieke stadionspeaker een waarschuwing dat de scheids bijna de wedstrijd zou staken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |