Hoe was de Visscherquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef xJapser het volgende:
De vinketering krijgen...
wat een ongelovelijk drama zeg. Niet te geloven. Totaal geen lijn in het spel, Roelofsen die totaal niks toevoegd en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maargoed, ik mag niet te kritisch zijn...dr staat per slot van rekening een compleet nieuw team min of meer. Maar ik had toch wel IETS meer verwacht dan dit...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef xJapser het volgende:
Kut.
Was idd terecht, ondanks dat het aan excelsior kant ook niet bijster goed was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef pekel het volgende:
Emmen terecht verloren. Stom balverlies, slap verdedigd en zelf weinig gevoetbald. Hopelijk maandag een beter Emmen.
Als het fout gaat, dan liever flink fout en 3-0 verliezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was idd terecht, ondanks dat het aan excelsior kant ook niet bijster goed was.
4-4-2 met 10 man?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Als het fout gaat, dan liever flink fout en 3-0 verliezen.
Maandag maar revancheren, al gaat dat lastig worden. Die Eagles hebben een goeie aanval met o.a. Loval...hopen dat Jan van Dijk 4-4-2 gaat spelen. Dat pakte iig goed uit tegen Den Bosch.
Idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:54 schreef Afunados het volgende:
Geweldige slotfase bij Gp Ahead - Cambuur
Over knullig gesproken.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over knullig gesproken.
die o zo bekende kinderhand enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:49 schreef pekel het volgende:
[..].
Maar wij staan wel boven jullie..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die o zo bekende kinderhand enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |