Dat is even knullig als het shirt inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef spurs het volgende:
[..]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kan iemand het centrale GGD-topic vinden?
Ik wil even De Graafschap uitlachen om hun 3-0 achterstand.
Nog knulliger is 3-1 van ze verliezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is even knullig als het shirt inderdaad.
Je bent er wel vol van he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Nog knulliger is 3-1 van ze verliezen..
In Maassluis geloof ik, of bedoel je die niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
Trouwens, waar ligt Excelsior? Schijnt een voetbalclub te zijn.
Rotterdam,dat weet toch iedere n00b?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
Trouwens, waar ligt Excelsior? Schijnt een voetbalclub te zijn.
Haarlem staat eerste,detail.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:24 schreef Mindlight het volgende:
Leuk hoor 1 week op de eerste plek staan Pekel..... Maar winnen doen jullie zeker niet vrijdag.
Mijn seizoen is pas goed als we dat De Graafschap zelf een keer goed pakken. De late gelijkmaker twee jaar geleden was al een ultiem moment, maar ik wil ook nog eens winnen daar.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Afunados het volgende:
De Graafschap - MVV 0-2![]()
![]()
![]()
Hopelijk houden we het deze week wél vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |