Ach,alles wat bij ons nieuw is komt onderhand van Utrecht dus is het een logisch foutjequote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als dat diezelfde Lorenzo Rimkus is die ik de laatste 5 jaar bij Sparta heb gezien, geloof ik dat er een foutje instaat.
Hoevaak moet jou nou nog verteld worden dat Donny de Groot niet meer bij FC Utrecht onder contract staat?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet Sparta zijn in plaats van FC Utrecht.
Van mij hadden er nog wel twee van FC Utrecht mogen komen. Jordy Zuidam en Donny de Groot.
Dat weet ik wel, maar vorig seizoen was hij nog wel speler van FC Utrecht. Tot net voor de winterstop. Ook precies het moment dat wij hem hadden moeten halen. Dan hadden we nu nog Eredivisie gevoetbald.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoevaak moet jou nou nog verteld worden dat Donny de Groot niet meer bij FC Utrecht onder contract staat?
Jij moet weinig zeggen met je van de fouten wemelende transferoverzicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:29 schreef pekel het volgende:
FC Utrecht en RBC lijken ook zoveel op elkaar, of niet CherrymoonTraxx?.
agreequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Mindlight het volgende:
Ja iddHoewel t rooie me nog net iets meer aanspreekt dan de witte
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede spelers bedoel je.
OMG!quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:11 schreef pekel het volgende:
Hier het shirt iets duidelijker...
[afbeelding]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een knullig shirt zeg.
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef spurs het volgende:
[..]
Schijnt ook een knullig team te zijn, geloof dat ze gister met 8-0 op de kloten hebben gehad van FC Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |