Uhh we beginnne met een vloek, aangezien een goeie vriend van me dan zijn huwelijksfeest heeft, en ik daar wel bij MOET zijn, verder uiteraard een overwinning met 1 doelpunt verschil.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Afunados het volgende:
[..]
En volgende week is het Excelsior - MVV. En wat zeggen we dan?![]()
BOOEEEquote:Op woensdag 7 september 2005 00:32 schreef knep het volgende:
[..]
VVV is gewoon een club die ik een warm hart toedraag.
PSV is mijn club.
Laatst bij Helmond - Telstar weer genoten van zijn acties, net zoals ik een paar jaar terug van hem genoot toen hij bij Telstar speelde, jammer dat het een vrij labiel persoon is.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:24 schreef hellmondunited het volgende:
in AD sportwereld een heel stuk over Orlando Smeekes. Die gast waar iedereen bang voor is dat hij gekke dingen gaat doen, is inderdaad tot rust aan het komen in Helmond..
Staat ook een stuk in over dineren met supporters e.d (hij vind dat spelers niets meer zijn dan supporters voor een club)
erg mooi stuk om te lezen!
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Evertje het volgende:
Wij nemen iig al twintig vlaggen mee en wat dubbelhouders.
En terecht!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tuig
![]()
Wij mogen niet eens vlaggen meenemen.![]()
Geen TOP Oss, maar FC Zwolle voor Jansenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En die Osse kneusjes al blij zijn met Jansen
Pas op dat ze het daar in Maastricht niet te hoog in de bol krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Afunados zal zeker in z'n nopjes zijn met dit resultaat. Zelfs Muhamadu heeft gescoord.
gelukkig niet nee, stel je voorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een stormloop aan MVV'ers nog niet meegemaakt, zou me verbazen.
"weer"???quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
Au.
Straks komen al die chagrijnige bosschenaren hier weer uithuilen.
hoi hoi!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef Evertje het volgende:
Helmond heeft sfeeractie tegen Fortuna. Las iets van vijfitg vlaggen?
Wij nemen iig al twintig vlaggen mee en wat dubbelhouders. Bij Cambuur was dat wel lachen. Twintig man daar en twintig vlaggen, zag wel grappig uit.
Maar goed, kan wel leuk sfeertje worden!
Hoorde dat jij niet ging HU? Jammer!
Ja, het zal nog wel vaker gaan voorkomen.quote:
en terecht ook, in Maastricht zijn we nou niet bepaald verwend de laatste jaren,dus een stuntje was wel erg welkom.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef TheGHunter het volgende:
Glorie, glorie mvv'ke
Straks komen al die mvv'ers hier weer uitjuichen
Ja, hij lijkt weer gemotiveerd. Goede spitsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Afunados zal zeker in z'n nopjes zijn met dit resultaat. Zelfs Muhamadu heeft gescoord.
loserquote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, stel je voor![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:37 schreef yurko het volgende:
[..]
en terecht ook, in Maastricht zijn we nou niet bepaald verwend de laatste jaren,dus een stuntje was wel erg welkom.
2de helft was het inderdaad super! Ook na de wedstrijd in de witte ster een heerlijke sfeer. En de afterparty in de stad met enkele spelers(wat voelt Luijpers zich toch goed in M'trichtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef yurko het volgende:
Ja ik was er gisteren gelukkig bij en ik moet zeggen dat het ouderwets gezellig was in het stadion. Vanaf het begin zat de sfeer op de Maas tribune (of is het nu Angelside tegenwoordig) er goed in en later deed zelfs de Boschpoort bijna volledig mee. Tegen VVV ben ik er denk ik weer bij.
O ja, nog gefeliciteerd met je broer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |