quote:Op zondag 26 juni 2005 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dan blijven ontkennen dat je een FANBOY bent..
Nee. Gelukkig niet. Gamen in de zomer zuigt.quote:
wat dat betreft is November een ideale tijd om een nieuwe console te lanceren, vlak voor de holidays en ook nog eens midden in de herfst.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig niet. Gamen in de zomer zuigt.
Jah opzich, al hangt bij mij alles af van de prijs en de prijs van de spellen. Boven de 300 euro komt dat ding mn kamer namelijk nog niet inquote:Op zondag 26 juni 2005 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
wat dat betreft is November een ideale tijd om een nieuwe console te lanceren, vlak voor de holidays en ook nog eens midden in de herfst.
Bronquote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadows over Tsjernobyl komt wsl EXCLUSIEF naar de X360.
.
!
Dat zou een stunt zijn... Dat ding is al ruim 'n jaar (of was het inmiddels al twee jaar?) geleden aangekondigd voor de PC...quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
!
zowiezo wacht ik persoonlijk liever 3 maandjes, dan zijn de eerste prijsverlagingen er meestal wel. Ik kan mezelf altijd voor m'n kop staan als ik bijvoorbeeld een console koop voor 300 eurie's en drie maand later is ie 250 plus nog eens een gratis game erbij.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jah opzich, al hangt bij mij alles af van de prijs en de prijs van de spellen. Boven de 300 euro komt dat ding mn kamer namelijk nog niet in
Hij zou November 2003 uitkomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn... Dat ding is al ruim 'n jaar (of was het inmiddels al twee jaar?) geleden aangekondigd voor de PC...
Hebben ze wel 'n betere troef in handen dan Halo, trouwens.
Dat zeker, nu F.E.A.R. ook nogquote:Op maandag 27 juni 2005 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zou November 2003 uitkomen..
Maar het is idd een bijzonder sterke troef, mits het waar is..
waarschijnlijk? Lul nietquote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
!
Niet meer dan geruchten dus. En STALKER was in 2003 waarschijnlijk een hele coole game geweest... Nu is het niet meer dan een leuke game, denk ik.quote:Het enige dat men ons kon vertellen, is dat er ergens in deze zomer een groot evenement rond STALKER wordt georganiseerd. Dit zou wel eens de launch zelf kunnen zijn maar de geruchten doen ook de ronde dat STALKER is verhuisd naar de Xbox 360
Als het een gerucht is, is het wsl.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Lul niet
Heb hier die PU voor m'n neus liggen:
[..]
Niet meer dan geruchten dus. En STALKER was in 2003 waarschijnlijk een hele coole game geweest... Nu is het niet meer dan een leuke game, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |