Blu-ray heeft echter altijd het grote voordeel gehad, en HD-DVD loopt gewoon achter de feiten aan.... Jammer, maar dat is het gevaar van 2 standaarden...quote:
Artwork, numbnuts.... Gerenderd, dat is waar, maar het blijft artwork en geen ingame weergave...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee. Artwork is sowieso meestal getekend.
Gewoon een render dus..
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.quote:En de xbox360 heeft voor zover ik weet geen ingebouwde HDD hoor?
Je mist de bedoeling van die HD. Het ding wordt alleen gebruikt als opslag voor savegames, content en andere downloads, en een klein deel ervan is vast ingericht als swapspace, maar zoals bij elke console wordt in principe het spel zelf gewoon in het geheugen geladen, waardoor het wat vlotter kan spelen dan op de gemiddelde PC, waarin het geheugen door tig programma's wordt aangesproken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dus je koopt dan 2 discs? 1 om het spel te installeren op HD, en disc 2 om het spel te spelen? No, thanks....
[..]
Als het om opslagruimte gaat, heeft de Ps3 geen beperkingen. Nog nooit van Blu-Ray gehoord?
Deze heer dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Wie gebruikt er bijvoorbeeld zijn Xbox of PS2 als DVD speler?! Helemaal niemand toch?
Ook ik was in de veronderstelling dat de budget versie waar sprake van was geen HD meer had...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:04 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dan weet je het verkeerd het zit er gewoon bij.
Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
![]()
Als dit klopt, dan zullen veel Sega games naar de X360 gebracht worden. Denk aan arcadeports van Virtua Fighter 5 , Afterburner en House Of the Dead 4.
HDD van 20 GB is dan ook niet genoeg. 1 Blu-Ray disc kan al 25GB opslagdata bevatten.ZOnder compressie...quote:Dan staat het toch compressed op de dvd ofzo en dan wordt het decompressed naar de harde schijf
weet ik veel maja eigenlijk boeit het me ook niks want het is gewoon goed genoeg
Alsof Microsoft een andere keuze had... Ze willen gewoon veel te vroeg launchen, dus moeten ze DVD9 gaan gebruiken. HD-DVD en Blu-Ray komen volgens mij toch wel wat later uit dan de X360. Op een of andere manier wilde MS geen risico's nemen. Wie zal winnen: HD-DVD of Blu-Ray? Dus hebben ze maar de gewone DVD's gepakt.quote:Hoe kan jij nu weten hoeveel opslag een spel nodig heeft? Als dvd9 niet genoeg was geweest hadden ze het echt niet in het systeem gestopt hoor.
De X360 wordt echt krachtig, dat is al een feit. En alleen maar voor Afterburner zou ik een X360 aanschaffen.quote:Lindhberg is dus de opvolger van chihiro, dan moet de x360 wel de sterkste console zijn. En als er VF5 op uitkomt en nog wat Sega games dan moet deze console gewoon in ieders huiskamer komen.
Blu ray of niet, hier kan niets tegenop
Ja. Met compressie.quote:
Ik geloof je, dit is echt BIZAR OKquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bizarre Creations heeft beloofd dat dit INGAME graphics zijn van PGR3..
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:22 schreef PandorasBox het volgende:
Klopt, maar Unreal Tournament 2004 is toch ongeveer 10 GB groot? Als je hem helemaal uitpakt...
En de nieuwe Unreal Tournament zal ook op de X360 verschijnen. Ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen...
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja ik zat eraan te denken dat op een tv alles in een lagere reso is dan op een pc, maar met dat hdtv gebeuren valt dat ook af.
Maar de resolutie van de textures moet wel hoger zijn wanneer er een hoge bovengrens is qua in-game resolutie. Textures voor een game die 800x600 draait kunnen kleiner zijn dan textures voor 1600x1200. Dat scheelt dus zo'n 3/4 in opslagcapaciteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat zou alleen render-winst opleveren, maar kwa opslag ben je dan evenveel kwijt(als je een PC spel op 1600*1200 renderd dan is je spel toch ook niet ineens 2x zo groot?)
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is al te koop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |