steekt zijn hand omhoogquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk alleen dat die extra functies totaal onbelangrijk zijn voor de consument, dus waarom zou men er dan aandacht aan besteden.
Wie gebruikt er bijvoorbeeld zijn Xbox of PS2 als DVD speler?! Helemaal niemand toch?
playstation 2 + xbox hebben er allebei een dvd drive in zitten om de spellen af te spelen, waarom dan de filmkijk functie eruit slopen? dat zou pas onzin zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat de consoles goedkoper worden als al die extra dingen er niet op zitten... en bovendien ben ik helemaal geen nintendo fan.
Ik heb het toch ook niet over de filmkijk functie. Als de games op DVD medium verschijnen is het logisch dat je ook andere DVD's kunt afspelen. Maar allemaal extra dingen zoals TiVo en weet ik het allemaal nog meer. Daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
playstation 2 + xbox hebben er allebei een dvd drive in zitten om de spellen af te spelen, waarom dan de filmkijk functie eruit slopen? dat zou pas onzin zijn
vooral ook omdat je niks hebt aan HD-DVD films zonder HD-tv lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Maar goed, het enige dat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik geen behoefte heb aan die extra functionaliteit. Dus ik koop gewoon de eerste Xbox360 en ga echt niet wachten op uitgebreidere versies met HD-DVD support. Zeker niet omdat de PS3 ook al zo'n media centre is.
En toen ging het opeens helemaal los over Nintendo fanboys en weet ik het allemaal nog meer
Is dat zo? Ik weet helemaal niet wat HD-DVD isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vooral ook omdat je niks hebt aan HD-DVD films zonder HD-tv lijkt me
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
idd tis echt zo'n kut reden om een console af te kraken
Hansje wilt aleen gamen, hansje koopt liever los een dvd speler voor 100 euro erbij, hansje wilt niet dat het een dvd speler is die mp3s ondersteunt, hansje wilt er aleen film opkijken.
Hansje wil gamen, maar Hansje heeft al een dvd speler. Hansje heeft ook een Ipod, die hij zo op zijn stereo kan aansluiten ( of pc ). Hansje betaald meer voor spullen die hij niet nodig heeft.
gewoon meer data op een DVD, maar volgens mij is de huidige film-kwaliteit op DVD's al meer dan genoeg voor Nederlandse TV'squote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet helemaal niet wat HD-DVD is.
wat ik niet snap is waarom ze het niet gewoon vanaf het begin inbouwen? Zoveel moeite kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:10 schreef PandorasBox het volgende:
Het zou wel dom wezen van MIcrosoft. Weet je hoeveel klanten dan liever op de HD-DVD versie van de X360 gaan wachten? November wordt dan een flop launch. De meeste zullen dan toch op de update wachten...
En tot die HD-DVD versie uitkomt, is de Ps3 waarschijnlijk al op de markt.
Ik hoop dat dit fake is.
Het zal de prijs, zeker in dit stadium, aanzienlijk doen stijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef kepler het volgende:
[..]
wat ik niet snap is waarom ze het niet gewoon vanaf het begin inbouwen? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn
MS is cheap.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef kepler het volgende:
[..]
wat ik niet snap is waarom ze het niet gewoon vanaf het begin inbouwen? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn
En als je nu nog zegt dat doom 3 er lelijk uitziet krijg je een ban.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:25 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
MS is cheap.
Zij willen gewoon zo snel mogelijk een next-gen console op de markt brengen. Zonder daarbij aan nieuwe technologieën te denken... Gewoon snel een product in elkaar flansen...![]()
Ga denrs huilen ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
idd tis echt zo'n kut reden om een console af te kraken
Console A : Tis een console, hij kost 300 euro, je kan erop gamen en dat is het
Console B : Tis een console, hij kost 300 euro, je kan erop gamen, muziek luisteren, film kijken en je eigen fotos erop zetten
Hansje wilt aleen gamen, hansje koopt liever los een dvd speler voor 100 euro erbij, hansje wilt niet dat het een dvd speler is die mp3s ondersteunt, hansje wilt er aleen film opkijken.
Sjaakie wilt aleen gamen, Sjaakie ziet dat hij een zelfde soort console met dvd ondersteuning heeft voor hetzelfde geld, sjaakie denkt : Das mooi meegenomen , dat scheelt me weer ruimte + 100 euro, Sjaakie is blij
Niet om de gamecube of wat dan ook aftezeiken, tis geen pure bullshit dat ik nog een weerwoord geef op zon idioot die een andere console afzeikt omdat het geen nintendo is
maar als ze nu zeggen dat er later wel HD-DVD in komt dan zullen er een hoop mensen gaan wachten (want in Amerika is HD-TV wel standaard). Zo dom zal Microsoft toch niet zijn, althans dat hoop ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Het zal de prijs, zeker in dit stadium, aanzienlijk doen stijgen.
ga is normaal posten ofzoquote:
denk je nou echt dat microsoft een console in 10 versies gaan uitbrengen omdat sommige mensen geen gebruik willen gaan maken van de opties?quote:
dat zit er waarschijnlijk wel in. Bij de launch zal er een game-console uitkomen en een half jaar (of meer) later zal er nog een versie uitkomen, maar dan met Media Center mogelijkheden (maar ook een stuk duurder natuurlijk). Althans dit zijn de geruchtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk je nou echt dat microsoft een console in 10 versies gaan uitbrengen omdat sommige mensen geen gebruik willen gaan maken van de opties?
en zoiezo 300 euro is al super goedkoop voor een nieuwe console als je het vergelijkt met de launch van de ps2 en xbox 1, 1200 gulden ps2 , 450 euro xbox 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |