Dat duurt nog wel even. Tegen die tijd wil ik al lang een Xbox 360 hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Tja, tegen die tijd wil ik alweer een Revolution kopen.
Ik zit nog te twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik dacht dat jij een Xbox360 wou halen als de ps3 ging launchen.
ja dat doen ze nu dus weer,quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Misschien doet Nintendo weer moeilijk met 3rd party. Doen ze wel vaker.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk wat nieuw info.
Klik.
- GEEN ETHERNET PORT, maar je kan een USB adapter gebruiken om een Ethernet port te krijgen op de Rev.
- DVD playback is geen ding die aansluit aan de buitenkant maar iets van binnen. Een apparaatje binnen de Rev ofzo.
- Iwata zegt dat Nintendo graphics en technologie niet kleineert maar zegt dat hij een "best-balanced machine" probeert te maken.
- HDTV wordt niet perse uitgesloten, maar Nintendo gaat zich concentreren op 480p.
- Geen zorgen dat 3rd party multiplatform games niet goed gaan werken door een te radicale controller.
- Iwata zegt dat het mogelijk is dat ze een oude game (in de interview wordt Mario Party gebruikt) gaan aanpassen en online-enabled maken met de Rev. Online Super Mario Kart?
- Miyamoto zegt dat hij iets wilt doen met de technologie waarmee je je eigen gezicht kan gebruiken in games enzo.
Omg supervet, ik hoorde trouwens van een werknemer van een groot software bedrijf dat er veel leuke launchgames zullen zijn, ook van zijn bedrijfquote:Op maandag 25 juli 2005 22:06 schreef darkskedar het volgende:
vette shit van een conferentie in japan....
http://xbox360.ign.com/articles/636/636130p1.html
http://xboxyde.com/index_en.html
Sorry, maar dit is erg lelijk imoquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is erg lelijk imo.
[afbeelding]
Dit is fucking vet.
Volgens mij zag ik dat ook, maar was het een huisje, niet de bomen. Anyways lijkt Alan Wake me echt heel gaaf worden. Typisch zo'n voorbeeld van een spel waar de betere graphics wel degelijk nieuwe gametypes aan kan boren. Alhoewel ik dat wel zeg terwijl ik echt geen flauw idee heb wat ik precies van het spel kan verwachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef darkskedar het volgende:
In een van de filmpjes van die game zie je de bomen gewoon langzaam verschijnen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:58 schreef H.Flick het volgende:
Alan Wake ga ik zeker halen, en ik weet er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |