Ik zit in m'n vakantie-dingesquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou ik ook vragen als je zegt "Ik zijn buitenlands"
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?quote:
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?
vanmiddag naar de makelaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!
Euh...? En nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
Spannend! Voor iets speciaals?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmiddag naar de makelaar
waar blijven die pics van je haar![]()
spa blauw oid?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Spannend! Voor iets speciaals?
Hier.heb zo geen cam
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleefquote:
Maar ze leeft nog! Niet zoiets van dit was m'n laatste afscheid van jullie, ik ben compleet uitgedroogd enzoquote:
Vertelquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Oooowwwww.... Dannnnnn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Als iedereen minimaal een meter afstand van je houd dan weet je genoegquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Ik vertel wel meer als ik ervan terug benquote:
zie hierbovenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?.
alrightyquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vertel wel meer als ik ervan terug ben
moest toch in v'waard linksaf daar he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |