Ja precies, want ik liep ergens door de jungle en plots doken er 4 vijandelijke soldaten op. Ik wist dat ik ging sterven en schoot er eentje dood. Net voor ik de laatste kogel kreeg spawnden drie teamleden bij me die de rest afmaakten. Dat is echt zo tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.
Ja dat was wel even cool ja, totdat we neergeschoten werden en de vijand ineens 7 kills erbij hadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:38 schreef Steeven het volgende:
Ja precies, want ik liep ergens door de jungle en plots doken er 4 vijandelijke soldaten op. Ik wist dat ik ging sterven en schoot er eentje dood. Net voor ik de laatste kogel kreeg spawnden drie teamleden bij me die de rest afmaakten. Dat is echt zo tof. Of als je in een Blackhawk vliegt en de helikopter spawned vol, dan ben je meteen een vliegend fort, extra beloning ook voor je vliegkunsten als die gasten veel vijanden afschieten met Vulcans
. Ik heb nog nooit zo'n goede teamplaygame gezien als BF2
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:00 schreef Droopie het volgende:
Is de ranked server al geregeld
Maar vanavond ben ik weer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:29 schreef speknek het volgende:
Netjes, vooral hoe je ontzettend veel meer kills dan deaths hebt. Bij mij is het altijd meer van de 'chaaarge.. ah kut.. respawn.. chaaaarge'.
Dat kan (nog) niet, dan moet je een nieuwe account aanmaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe verander ik eigenlijk mijn nick?
Daar was ik al bang voor, das wel een beetje onhandig.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat kan (nog) niet, dan moet je een nieuwe account aanmaken.
Pff zo'n linkje durf ik nog niet eens aan te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:24 schreef Steeven het volgende:
W00t check mn stats, staan ook alle medals enzo bij:
http://bf2.slawed.net/stats/44237966/
kheb ook aan jullie partij gezeten toen ik voor de zoveelste keer disconnect werd van die serverquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef Droopie het volgende:
Ik vind de ranked servers wel iets extra's hebben. Maar om met mijn fokvriendjes te spelen moet
we helaas de publieke servers op.
Gamedemon we verwachten jou vanavond wel bij onze partij!!
Het valt nu wel mee anders hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb ook aan jullie partij gezeten toen ik voor de zoveelste keer disconnect werd van die server,
liever ook een andere server pakken vanavond want die lag spikes hebben me een paar keer me kop gekost, in een f16 zitten en dan "There is a problem with your connection" zien en vervolgens hang je in een berg is niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |