waarom niet nuquote:Op maandag 27 juni 2005 22:41 schreef Takje het volgende:
Misschien woensdagavond een potje BF 2?
We speelden niet op een ranked server. Dus het telde niet mee. Beetje suf wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
Euh als ik naar BFHQ ga ingame dan staat alles op 0, lijkt wel geresetIemand anders die dit ook heeft?
Serieus? Jezus wat zijn wij slechtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef speknek het volgende:
Niet alles, op de dam eindigden we met een ticket achter, 0-1.
Oh ja da was wel humor. En ik was de beslissende kill!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:21 schreef speknek het volgende:
Niet alles, op de dam eindigden we met een ticket achter, 0-1.
Asshole!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:31 schreef Vagere_Hein het volgende:
Oh ja da was wel humor. En ik was de beslissende kill!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:25 schreef Steeven het volgende:
Je hebt gelijk, ik had nog een screenie ervan Speknek.
[[url=http://img188.echo.cx/img188/6186/fok1jw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het was sterker dan ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Asshole!![]()
. Ik zat nog bij mezelf te denken, niet naar voren toe rennen, als je doodgaat hebben we verloren, ik sta hier best. Deed jij het
.
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 03:34 schreef Steeven het volgende:
Zo, net was echt tof. Ik was een stuk of 6 maps Squad Leader van 4-5 gasten die ook luisterden naar wat ik zei. Heb er ook een lintje voor verdiend. In squads spelen en daadwerkelijk samenwerken is 100 miljoen keer leuker dan Lone Wolf spelen, maar dat was al duidelijk
.
Tis idd geweldig om mekaar cover te geven, geeft echt een gevoel van teamwork!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, volgende keer moeten we dat wat beter regelen. Dus meer bij elkaar blijven, met een beetje evenwichtig squad qua spelertypes. Het is oneindig veel cooler (vind ik) om met een groepje rond te lopen en elkaar voortdurend dekking enzo te geven. Als je dan een medic achteraan hebt lopen, kun je elke individuele tegenstander wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |