alleen de vraag is wat is het passwordquote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef Droopie het volgende:
U kunt nu bij uw controlpanel de Fok! clan kiezen.
De instellingen te hoog gezet ?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
P4 2400 Mhz
768 DDR Ram
Radeon 9800 Pro
Ik heb alleen een mindere videokaart dan jou en alles draait hier soepel en strak met alles op Medium. Op High gaat het stotteren, dus ik vind het zo wel best. Laatste drivers en alles erop? Resolutie niet te hoog?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee meeste op gemiddeld en sommige op laag...hoe staan jou instellingen dan?
wie speelt er nou ook solo?quote:Op maandag 27 juni 2005 20:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Zou het eigenlijk niet precies weten, check zo even.
Iemand een idee hoe ik al m'n troepen kan commanderen in solo play ? Er blijven nu weer 5 man de vlag bewaken, zo kom je natuurlijk nooit vooruit.
-edit-
Zie het net, nogal logisch. 800x600x16 en verder alles laagGa zo eens verder kloten dan.
Ja normaal gesproken nietquote:
Yup Catalyst 5.6 heb ik....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken nietmaar ik zit te wachten op de Full Version die ik heb gewonnen bij een prijsvraag. Dat duurde wat lang dus ik ben nu even stout geweest maar ik ga geen IP-ban riskeren als ik morgen of overmorgen de legale krijg
Overigens, nu op 1024x768 veel medium en AA 2x en draait ook soepeltjes.
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Er zijn wel nieuwe Radeon drivers, van 8 Juni dit jaar. Weet niet of je die hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |