Nee nog nietquote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens je naam veranderen? Dus er [Fok!] voor zetten?
Het lijkt me beter als we gewoon om 21:00 gaan, omdat ik nu zie dat dan veel mensen kunnen spelen. Ik kan niet om 20:00 ookquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe ook mee maar kan het om 20:00?
Zo doe ik het ook, werkt opzich wel goed.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik doe om ranked server te vinden is EA Europe invullen bij filter, en dan steeds refresh.. zodra je er 1 ziet met een plek vrij click je er op. Zit ie vol, opnieuw proberen
Volgens mij kan dit niet meer hoor. Tenminste ik had de gedownloade versie ook nog even gespeeld vorige week maar op 9 van de 10 servers gaf die aan: cd key in use/not correct etc. Je kan wel op cracked servers spelen maar volgens mij niet (meer) op ranked servers.quote:En tis ook nog een beetje jammer dat mensen met een gedownloade versie online kunnen. Niet dat ik ze t niet gun, maar het brengt ook een hoop mensen die niet serieus spelen..
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:10 schreef Fillipe het volgende:
Mensen, dit is erg handig:
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php
Meldt je even aan, zo kan je bijvoorbeeld een buddy list bijhouden en zien waar je buddy's spelen en je kan je eigen stats zien.
Wel grappig en bovendien handig.
Ik heb het al vaker in de groep gegooidquote:Op maandag 27 juni 2005 18:55 schreef Droopie het volgende:
Misschien ook handig om hier een Fok! clan te maken, dan hoef niet iedereen apart aangemeld te worden. Dan kan je makkelijk elkaar vinden. Of willen jullie wachten tot we 'getraind' zijn??
laten we dan ook gelijk een ranked clan server nemenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef speknek het volgende:
Neuh, ik zuig sowieso wel. Wat mij betreft maken we een clan. Dan zien we wel of het wat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |