Had ik dat ook maar gedaanquote:Op zondag 26 juni 2005 12:29 schreef Drugshond het volgende:
(ook voor (uche uche) gesnoopte versie)
en dan maar wachten tot je je prijs krijgt van EA. Ik wil spelen!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:56 schreef YorZor het volgende:
ik ga gewoon de prijsvraag winnen ^^ (hoop ik)
Demo server ? of full version ? Ik zoek nog steeds een goede teamplay demo server nmlquote:Op zondag 26 juni 2005 13:46 schreef cyberrobin het volgende:
Net ff gespeeld om servre van Ctrl+alt+del , was erg vet! hele goede teamplay daar! ff snel 70 punten gehaald, m'n meeste ooit
Full uiterraardquote:Op zondag 26 juni 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Demo server ? of full version ? Ik zoek nog steeds een goede teamplay demo server nml
Makkelijker dan dat gekloot met fraps.quote:Consolecommands:
renderer.drawfps 1 – laat de FPS linksboven in het rood zien, eerste getal is de actuele fps en de tweede getal is het gemiddelde fps.
Ik heb 3 bronzen medailles, 13 zilveren, en 11 gouden. Verder heb ik onderscheidingen voor Special Ops, Assault, Medic, Anti-Tank en Support. Ook eentje voor actie op het slagveld als Medic zijnde. En twee lintjes, een voor parachute springen en een ander voor combat in het algemeen. Ben nu bezig om m'n sniper onderscheiding te halenquote:Op zondag 26 juni 2005 15:51 schreef BMH het volgende:
Jippe een rankje hoger
Ik heb de volgende badges: Brons, silver, goud, Sniper, Assault, spec op.
Omdat diezelfde mongolen ook vaak door je artillerie geraakt worden en beginnen te zeikenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:25 schreef BMH het volgende:
Waarom wil er 80% van de tijd niemand commander zijn? Ik ben haast altijd commander
idd.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Omdat diezelfde mongolen ook vaak door je artillerie geraakt worden en beginnen te zeiken
Ja ik mag het hopen, ik vind het best cool om een beetje de commander uit te hangen, maar mijn score wordt er soms wel wat triest van door die mongolen die dan willens en wetens toch even naar die verdedigde vlag willen rennen......quote:Op zondag 26 juni 2005 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd.
Ik neem aan dat dit wel minder wordt na een tijdje, aangezien iedereen dan beter de game 'doorkrijgt'.
Gamespyquote:Op zondag 26 juni 2005 17:21 schreef Fliepke het volgende:
Ben ik trouwens een beetje gek als ik me afvraag waarom gamespy arcade er bij zit en dat ding niet eens BF2 detecteert?
zelfde kinderziektes als BF : vietnam, daar was die serverbrowser ook verrot, je kon niet op ping sorteren enzquote:Op zondag 26 juni 2005 15:04 schreef Fliepke het volgende:
Echt waar, hoe lang moet ik in godesnaam wachten op die account server?
Dat duurt bij mij echt 5 minuten.
Daarna wil ik een server zoeken, maar die filters sucken zwaar de pan uit. Je kunt wel heel leuk not full aanvinken, maar rekening houden daarmee doet ie niet en wat boeien mij die servers met een ping hoger dan, laten we zeggen, 150?
Waarom sorteert ie daar niet automagisch op?
Daarna komt het laden van het spel, nou ja dat duurt effe. Maar waarom moet dat verifieren van je client data nog eens zo lang duren??
Heel irritant ik ben bijna een kwartier bezig om uberhaupt te beginnen met spelen
Patches please...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |