Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:40 schreef BMH het volgende:
Als ik mijn gewone ip adress in de dedicated server type dan start hij de server niet eens.. Dat doet hij alleen met mijn local ip adress.
Als je goed speel (veel kills haalt of speciale dingen doet die bij je class hoort) krijg je er een onderscheiding voor.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:44 schreef cyberrobin het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoe je die onderscheidingen krijgt? moet dat persee in single of in multi?
83.98.236.102 probeer maar.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!
8 mbit. tis een 16 speler server.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:50 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoop wel dat je een beetje lekkere internet verbinding hebt.
Mits ie heeft geportmapped..quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoeft volgensmij ook niet, gewoon je local IP erin typen en ons je provider-ip geven (www.whatsmyip.org) dan kunnen wij volgensmij wel connecten!
Dan baal ik op het moment erg dat ik alleen de demo heb.quote:
aleen op ranked serversquote:Op zondag 26 juni 2005 11:44 schreef cyberrobin het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoe je die onderscheidingen krijgt? moet dat persee in single of in multi?
Ik heb hetzelfde, zit de hele tijd lazy eights te draaien om niet het veld uit te vliegen, maar heb dan totaal geen tijd meer ergens op te mikken. Hoe andere mensen dat doen is me ook niet duidelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:21 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb alleen een probleem met straaljagers. Ik moet minsten 500 mile p.h. vliegen om een beetje luchtwaardig te blijven. Maar ik zit continue bochten te trekken omdat ik anders zo snel buiten een mapgebied zit.
En iets raken... ho maar, met een beetje geluk kan ik een bom afwerken.. maar dat was het dan ook wel weer.
Dat draai ik hier dus op een Athlon 2800+, 768MB ram, R9700quote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef Ratt het volgende:
met een athlon 4400+, 1gig ram en een radeon X850, kan je dan alles op high in 1024*768 draaien?
Demo of full version ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |