Zitten hele goede en minder goede tussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
Zijn de rest van de MP maps leuker dan de demo ? Vermaak me namelijk nog steeds wel met de demo en twijfel of ik het hele spel wel wil kopen
Komt 15 euro toeslag bij voor bf2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
maar voor hoelang....
De normale prijs voor 32 speler is daar:
Gameslots / private / public
32 gameslots 32,90 euro 54,90 euro
Neem een clan onderhouden niet te lichtjes op. Je moet vooral een paar goeie types hebben die iedereen achter de broek aan zitten om overal op tijd te verschijnen.. Vaste speeldagen is een must, een warplanningssysteem waar iedereen kan joinen of aangeven niet te kunnen is handig, en vergeet vooral de tactieken nietquote:En mochten we een leuke BF2 clan site op kunnen zetten dan kunnen we wellicht nog wel korting ervoor krijgen ook. Ze zoeken nml nog zulke sitesZou enorm helpen als we dan op een of andere manier een aardige link kunnen krijgen met games.fok.nl. Aangezien Fok! veel bezoekers trekt die dan ook de clan pagina zien is het voor i3d.nl lucratief om ons korting te geven ipv van exposure maar goed daar moeten we nog maar eens goed naar kijken
Wat zouden ongeveer de wensen zijn voor een BF2 clan site denken jullie ?
Kleine interne brainstorm geeft:
Forum
BF2 stats van de clan-spelers
Uitleg over t spel
Links naar downloads (legaal)
Hoe kun je buddies toevoegen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik heb jou net aan mijn buddy list toegevoegd.
Waar zijn de andere fokkers?
Ik was die map van de demo al snel zat, maar in de full zitten wat mij betreft een stuk gavere maps.. Strike at Karkland (een middle east stadje, straten en huizen dus vooral) en die met die Dam om er maar een paar te noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
Zijn de rest van de MP maps leuker dan de demo ? Vermaak me namelijk nog steeds wel met de demo en twijfel of ik het hele spel wel wil kopen
Per maand ?quote:
Ik moet me nog een beetje inlezen in het hele clan principe (ik ken de basis van clan wars e.d.) maar als ik het goed aanvoel dan heeft iedereen hier zoiets van 'we willen leuk met een Fok! team BF2 spelen maar verplichtingen hebben we eigenlijk geen zin in. Wanneer het kan dan willen we dus graag samen spelen maar als het niet kan dan niet. Een beetje een aankloot-clan dus.quote:Neem een clan onderhouden niet te lichtjes op. Je moet vooral een paar goeie types hebben die iedereen achter de broek aan zitten om overal op tijd te verschijnen.. Vaste speeldagen is een must, een warplanningssysteem waar iedereen kan joinen of aangeven niet te kunnen is handig, en vergeet vooral de tactieken niet
Vraag het eerst nog even na, als het een x800 is (ook iets met 800 dus) dan is het wel een goede koopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig heb ik die kaart nog niet gekocht.
Lijkt me wel zo handig maar goed dat is van latere zorg, eerst maar eens genoeg animo voor een server krijgen.quote:En gaan we teamspeak gebruiken,
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Ik wel best meebetalen aan een ranked server, alleen heb ik geen tijd voor een FOK!clan ofzo.
dat geen tijd is geen probleem als ik et ziequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
dat geen tijd is geen probleem als ik et zie
anyway, mocht er een server komen, zet er dan geen games.fok.nl banner onder of een fok.nl banner, aangezien ik niet wil betalen voor reclame van websites die er niks voor doen
Nu te koop voor een euro of 130, ik heb deze kaart enkele weken geleden gekocht voor 150,-. Leuke vrienden heb jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Droopie het volgende:
Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR
Het zou wellicht voor i3d.nl een incentive zijn om ons wat gratis ruimte te geven of een korting aangezien Fok! voor een grote bezoekers toestroom staat vandaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Steeven het volgende:. Ik zou btw niet weten waarom er uberhaupt een games.fok of fok.nl banner zou moeten komen voor een clan van toevallig fok forumgangers
.
als het goedkoper kan is het altijd goed,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het zou wellicht voor i3d.nl een incentive zijn om ons wat gratis ruimte te geven of een korting aangezien Fok! voor een grote bezoekers toestroom staat vandaarZou de kosten van zo'n server kunnen drukken
Ow ja, Postnuke is werkende maar er staat nog niets op
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/
Das fijn want ik heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik doe graag mee en heb best veel ervaring met Clans. Ben twee keer Clanleader geweestErg leuk om te doen!
anders doe je ff normaal gast,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Clans-pens: ik speel wanneer ik wil, en niet wanneer het van de clan moet, tis verdomme mijn werk niet... Samenspelen ok, maar dat geforceerde gedoe altijd...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef Droopie het volgende:
Ik ben klaar om te vechten roept u maar een nummer
kweet niet welke map we gister deden met dat kleine stadje met al die smalle stegen,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Fillipe het volgende:
Ah net weer 3x 87 puntjes verzameld op Strike at Karkand, tankdivisie
Briljante map!
Top3:
1) Strike at Karkand
2) Penishua ...
3) Mashtuur Cityh
Ik hou totaal niet van de grote mappen met uitgestrekte vlaktes, nee geef mij maar wat urban aussault.
Ik geloof dat dat idd wel de opzet is waar de meeste voorstanders voor te vinden zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
je loopt alleen met een tag voor je naam rond en zo nu en dan doe je een clan war met je eigen clan tegen een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |