quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef ursel het volgende:Als jullie even laten weten wat voor server jullie willen zal ik even kijken voor wat voor prijs ik het kan regelen.
32 of 64 player (of anders)
Private of Public
domeinnaam voor de website?
Bij voorkeur denk ik ranked en dan private. Als 32 spelers goedkoper is dan 32 spelers, is meer dan genoeg denk ik zo.
Beste zou zijn dat ie public is maar dat de Fok! mensen altijd voorrang krijgen, dus als wij inloggen dat iemand anders er gewoon uitgezet wordt.
quote:
Dan kan ik even uitrekenen wat ik kan gaan vragen voor een BF2 gameserver voor een FOK!.-clan. Maken we er een keun prijsje van. Denk dat het mogelijk moet zijn om onder die prijzen van gameservers.net te gaan zitten.
Ben benieuwd
![]()
quote:
Overigens zie ik liever een Postnuke site tevoorschijn komen dan een php-nuke site.. Meer gezien op de lekken en security bij PHP-Nuke.
Ook geen probleem, heb enkele weken vrij en leer snel. Lijkt me niet dat Postnuke nou zo ontzettend veel moeilijker is dan PHP-Nuke. Over een domeinnaam moeten we dan nog even nadenken, lijkt me wel leuk en voor de 15,- op jaarbasis dat t kost is dat best leuk
![]()
Eerst maar eens voldoende animo krijgen om een betaalde server op te zetten tegen een leuke prijsje.
Maar als ik t goed begrijp zou de website dan op dezelfde server draaien als waar Battlefield 2 op draait ? Kweet niet hoe een gameserver werkt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server