Bij een Turkse familie je buikje volproppen en dan in de kroeg dat biertje drinken.quote:
Huisgenotenvolloopbijeenkomst ook goed ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:08 schreef teh-Rammie het volgende:
Akudjinn!!!
komt er een vriendjesreünie?
Ook een idee met zijn allen richting nijmegen en lekker gabez zijn verjaardag vierenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die hebben wel altijd lekkere dingen te eten!
Ben ik uitgenodigd?.
Moslims drinken geen bierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij een Turkse familie je buikje volproppen en dan in de kroeg dat biertje drinken.
Ik zie het probleem niet..
LE-ZEN!quote:
Maar..maar...dan is het bier niet gratisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij een Turkse familie je buikje volproppen en dan in de kroeg dat biertje drinken.
Ik zie het probleem niet..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:35 schreef Gabez het volgende:
Woehoe mijn eigen naamtopic, hierbij iedereen bedankt, en als je vanavond in Nijmegen komt in Cafe van Buuren krijg je wat te drinken van me !![]()
![]()
Laat jij de jarige job niet meegaan? moet ie dan fristi drinken? bij verjaardagen hoort bier, niks andersquote:
ow dat smsje zal gerryt wel zijn xDquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef Gabez het volgende:
jorryt ik ga over 5 minuten mijn telefoon pakken, en nee ik neem geen genoegen met een smsje
Fuck te laat gelezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:35 schreef Gabez het volgende:
Woehoe mijn eigen naamtopic, hierbij iedereen bedankt, en als je vanavond in Nijmegen komt in Cafe van Buuren krijg je wat te drinken van me !![]()
![]()
IDD, wel zon uitnodiging waar niemand kans op maakt... Toch nog heel wat reacties voor iemand die steeds afk isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:37 schreef GHans7 het volgende:
[..], had dat ff eerder gemeld, dan had ik nog kunnen faken dat ik het idee had om af te reizen, nu maak je het me helemaal onmogelijk.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |