en:quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
Kan idd niet het was genant om te zien dat Queen optrad met een andere zanger.
De ene geslaagde opvolger was bij AC/DC
Drie keer misluktquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
en:
iron maiden
black sabbath
dark angel
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nietes![]()
![]()
(en ik ga zometeen pennywise maar eens luisteren, ken de band alleen maar van naam)
En K3quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
en:
iron maiden
black sabbath
dark angel
Echt wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nietes![]()
![]()
(en ik ga zometeen pennywise maar eens luisteren, ken de band alleen maar van naam)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Was erbij. Het optreden duurde niet lang omdat door al het publiek het podium dreigde in te storten.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:23 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Bestaat Pennywise nog?? Kon de muziek waarderen ten tijde van Unknown Road en About Time, maar het is alleen maar meer van hetzelfde.
Herinner me nog een leuk optreden op Lowlands in 1997 (?) waarbij het hele podium volstond met publiek.
Dat zou ik veeeel erger vinden. Bad Religion is een godenband, met constant goed werk, maar Pennywise is nu al zoveel jaren hetzelfde (ondanks een goeie nieuwe plaat)... en ook live viel 't de laatste keer ietwat tegen. RIP PW, het is ook wel mooi geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:14 schreef Gummibeer79 het volgende:
Net als Bad Religion zonder Greg,,,,,
Kan ook niet ....
All time favorite: Against the Grainquote:Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
PW is inderdaad schatplichtig aan het briljante Bad Religion
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
All time favorite: Against the Grain![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |