http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=5&offset=48&artikelid=24855&disciplineid=muziek&agendaitemid=24856quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ergens... Maar weet het ook niet zeker.
Ik ben benieuwd of het zo is. Zal eens na vragen
Goeie combi ook met bouncingSoulsquote:
ook wel weer leuk om te zien is al lang geleden/quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef Ixnay het volgende:
Boysetsfire zit er volgens mij ook bij.
Ik gok dat ze ook zoiets gaan doen eerlijk gezegd. Sowieso, vorige keer speelden ze een paar nummers van Land of the Free?, nog minder van die plaat daarna en welgeteld ééntje van The Fuse. Het valt allemaal wel mee Kletz!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef Kletz het volgende:
geef mij een setlist van S/T, Unknown Road en About Time en ik wil nog wel komen.
Hoe kut is BS.
Het zal nooit meer worden zoals het vroeger wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook zoiets gaan doen eerlijk gezegd. Sowieso, vorige keer speelden ze een paar nummers van Land of the Free?, nog minder van die plaat daarna en welgeteld ééntje van The Fuse. Het valt allemaal wel mee Kletz!
Bouncing Souls zijn leuk joh! (ook niet meer dan dat though)...
kom je daar nu pas achterquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk niet teveel geluidfilters erover heen in Jim z'n stem, ik kan FTA en TF amper beluisteren zonder daar me aan te ergeren. Sowieso ging het vanaf FTA al downhill...![]()
About timequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Kletz het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter![]()
haha.
ik zit nog steeds te twijfelen welke het lekkerst is van ze. About Time - S/T - Unknown Road. Moet eerlijk zeggen dat die live plaat ook lekker luisterd!
duidelijk iemand van de jongere generatiequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef crossover het volgende:
Ik ga voor Full Circle
Of toch Straight Ahaid...?
zitten zulke mooie nummers op > perfect people is er inderdaad 1 van. Maar je hebt Killing Time, Waste of time, same old story. Om maar een paar te noemenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:21 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
About timevooral het nummer Perfect People
![]()
Nah, al eerder, maar toen maakte het met niet zoveel uit. Maar zelfs toen ging ik al voor de eerste drie platen. En ja, de live plaat is zeker een goeie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Kletz het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter![]()
haha.
ik zit nog steeds te twijfelen welke het lekkerst is van ze. About Time - S/T - Unknown Road. Moet eerlijk zeggen dat die live plaat ook lekker luisterd!
quote:Lindberg released the following statement:
After 20 years, nine albums and thousands of shows around the world, my time in Pennywise has come to an end. Being the singer for this band has been an amazing experience, and along the way we made some of the best fans anyone could ask for. There are few things that made me more proud than seeing people at our shows singing our songs, and it’s your support and encouragement that’s kept me going this long. would sincerely like to thank everyone who helped us along the way and wish everyone in the Pennywise family the best of luck and continued success. Yours truly, Jim.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |