quote:heb je je neus lelijk gestoten?
Op zondag 21 oktober 2001 13:12 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ja DUH. Waarom denk je anders dat hij alles cut en pastet?
quote:je heb t fout..de vraag is (Jeopardy)
Op donderdag 18 oktober 2001 19:35 schreef Blue-eagle het volgende:[..]
blablabla
Waar is YRRAB?
Wie is BARRY ?
quote:ga je ons nou dood maken met een blije mus?
Op donderdag 25 oktober 2001 11:09 schreef Blue-eagle het volgende:
Wie heeft YRRAB geband?
quote:De Illuminatie
Wie heeft YRRAB geband?
Ik weet wel waar barry uithangt.... en ik weet ook dat hij het te gek vindt dat hij zoveel stof heeft doen opwaaien dat er nu al twee weken na zijn laatste posts nog steeds over hem geluld wordt.
That must be a man with personality....
quote:Ach..de een noemt het personality..de ander noemt het een hoge irritatiefactor
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:23 schreef hoogl298 het volgende:
mooi he.... die reacties.Ik weet wel waar barry uithangt.... en ik weet ook dat hij het te gek vindt dat hij zoveel stof heeft doen opwaaien dat er nu al twee weken na zijn laatste posts nog steeds over hem geluld wordt.
That must be a man with personality....
![]()
hee, maar vertel es, is ie z'n bureaulamp laten reparen ofzo??
quote:* Smots gniffelt in zijn knuistje...
Op maandag 29 oktober 2001 11:45 schreef Vivi het volgende:[..]
hee, maar vertel es, is ie z'n bureaulamp laten reparen ofzo??
quote:wat ben jij toch gemeen!! Het was gewoon een heel geinteresseerde vraag van mij hoor!!
Op maandag 29 oktober 2001 12:24 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots gniffelt in zijn knuistje...
Muhahahhahahaha
quote:Yeah right!!!
Op maandag 29 oktober 2001 12:27 schreef Vivi het volgende:wat ben jij toch gemeen!! Het was gewoon een heel geinteresseerde vraag van mij hoor!!
Muhahahhahahaha
quote:De reptilians zullen je hiervoor straffen,gij ongelovige
Op maandag 29 oktober 2001 12:32 schreef calvobbes het volgende:[..]
Yeah right!!!
kwaak
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 12:34 schreef Vivi het volgende:[..]
De reptilians zullen je hiervoor straffen,gij ongelovige
kwaak
Het feit dat YRRAB en hoogl elkaar al kennen is eng genoeg...
quote:Ik geloof in mezelf en niet in al die godsdienstshit daar is alleen nog maar ellende van gekomen en als er al een god was dan had ie zich maar een keer moeten laten zien!!
Op donderdag 18 oktober 2001 17:30 schreef Gatorade het volgende:
Vertel eens wat meer over jezelf...Dit is geen dis...
En de flamethrower staat nu effe in de gangkast..
(maar kan hem binnen 3 seconden pakken)Hoe ben je geworden zo als je nu bent?
Wat gaf de doorslag voor je, te geloven wat je nu gelooft?Ik geloof in God..
Sommigen verklaren mij ook voor gek..En pleaaaase... Pretty please with sugar on top..
No copy, Paste shit..
quote:Aneurism, aneurism..we hebben het hier over een soort die zich incognito voortbeweegt, ja!
Op maandag 29 oktober 2001 12:37 schreef Aneurism het volgende:[..]
je leert het ook niet he, Kwaak doet een kikker, een ampibian. ssssslisssssssss doet een slang en dat is een reptilian...
tsk tsk tsk ...wat moet ik toch met jou jongeman
http://archief.ad.nl/artikel?text=efraim&SORT=presence&ED=ola&PRD=3m&SEC=%2A&SO=%2A&FDOC=1
Oftewel:
http://www.prophetelijah.org/efraim/nl/index.asp
En geef hem eens ongelijk, tot Volle Wasdom komen is toch veel bijzonderder dan fokken?
Liefs,
Helga
quote:Kort maar krachtig
Op maandag 29 oktober 2001 23:00 schreef Helga o.a. het volgende:
Lieverds, ik weet al waar Yrrab is:
En geef hem eens ongelijk, tot Volle Wasdom komen is toch veel bijzonderder dan fokken?Liefs,
Helga
ewh
quote:Wat betekent ewh?
Op maandag 29 oktober 2001 23:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Kort maar krachtig
ewh
![]()
quote:ewh = mijn benaming voor alles wat vies is, niet goed, fout e.d. alles wat mijn afkeur heeft...
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:16 schreef Helga het volgende:[..]
Wat betekent ewh?
quote:aha... Om in de stijl van Barry te blijven nog maar een voorproefje van de eerste link uit mijn vorige post:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
ewh = mijn benaming voor alles wat vies is, niet goed, fout e.d. alles wat mijn afkeur heeft...
Voorpagina, maandag 29 oktober
In Borne naakt Dag des Oordeels
Door Eddy van der Ley
De 14-jarige Melissa Zoomer uit Borne, die zich in navolging van haar ouders heeft bekeerd tot het Efraim Genootschap, weigert nog langer naar school te gaan. Ze is ervan overtuigd dat het aardse bestaan nog voor het einde van dit jaar eindigt. Haar school dreigt met gerechtelijke stappen.
Het Efraim Genootschap vertoont vele trekjes van een sekte. De volgelingen, opgezweept door leider H. van Geene, die zegt de wil van God te kennen, geloven in een spoedig Einde der Tijden. ,,De bruiden van Christus, de bekeerlingen, wij dus, worden nog dit jaar gehaald'', zegt Elzo Zoomer, de vader van Melissa, zonder een spoortje van twijfel. ,,En in 2008 keert Jezus Christus op de aarde terug om de antichrist definitief te vernietigen. Dat is de waarheid, het is jammer dat er maar zo weinig mensen in geloven. De ramp van 11 september was een voorteken, maar wij weten al veel meer.'' Zoomer denkt dat het aardse leven voor zijn gezin en dat van zijn broer Cor binnen nu en twee maanden ten einde is. Daarom zegde hij in juni zijn baan op. ,,En een uitkering willen we niet, want daar hebben we geen recht op. We kunnen het financieel nog wel uitzitten tot de Dag des Oordeels'', weet hij.
Ook de kinderen ontkomen niet aan het rotsvaste geloof van hun vader. Vorige week hield hij zijn twee jongsten (10 en 4 jaar) een middag van school. De directie van de christelijke basisschool, die zich op het standpunt stelt dat de geestelijke belasting voor de kinderen door het geloof te groot is, maakte de zaak prompt aanhangig bij het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling.
,,Het is een storm in een glas water'', reageert Elzo Zoomer. ,,Wij hebben ze vrijdagmiddag thuis gehouden, wegens een korte trip naar Duitsland. Voor ons als ouders een evangelisatie, voor de kinderen een laatste vakantie tijdens hun aardse bestaan. Andere mensen krijgen wel toestemming om hun kinderen eerder op te halen voor een tripje naar Euro Disney. Ik had keurig een aanvraag ingediend, alleen kreeg ik geen toestemming.''
Op pagina 4 Niet afrekenen op geloof
`Onze kinderen mogen niet op hun geloof worden afgerekend'
Vervolg van pagina 1
Einde der Tijden
De commotie op de school ontstond volgens hem door een opmerking van zijn jongste dochter, die tijdens de les opmerkte dat haar moeder binnenkort zou gaan trouwen en zij een bruidsjurk zou krijgen. ,,Ze refereerde aan het Einde der Tijden, maar op school zijn ze zoiets niet gewend. Ze hadden er beter aan gedaan een gesprek met ons te arrangeren, zodat wij onze zienswijze konden toelichten'', zegt Zoomer, die kritisch is op de lesstof voor zijn kinderen. ,,Mijn dochter moest een heks tekenen, maar dat weigerde ze. Logisch, want dan hebben we het over occulte zaken.''
Zoomer zegt zijn jongste kinderen vandaag niettemin weer naar school te doen. ,,En dan maar hopen dat we de zaak met de directie kunnen oplossen.'' Anders is het met zijn 14-jarige dochter Melissa, die weigert haar opleiding aan het voortgezet onderwijs te vervolgen. ,,De dingen die tegenwoordig op school gebeuren, zijn in strijd met de bijbel'', zegt haar vader. ,,Zij heeft een diepe, persoonlijke relatie met God, hij komt tijdens bidstonden zelfs in beelden tot haar. Die diepe beleving van het geloof kan ze niet verenigen met school, waar het taalgebruik te gek voor woorden is. Er is geen enkele moraal meer.''
De gemeente Borne is niet van plan het spijbelen om religieuze achtergronden teaccepteren. ,,We houden ons aan de leerplichtwet'', zegt een woordvoerder. Volhardt Melissa in haar weigering om naar school te gaan, dan wordt een proces-verbaal opgemaakt en moet de rechter over de kwestie beslissen. Vandaag is er een laatste gesprek tussen de familie Zoomer en de schoolleiding. ,,We hopen dat er, in overleg met de klassenleraar, een goede oplossing uitrolt. Misschien dat ze thuis de opleiding kan vervolgen'', hoopt Elzo Zoomer. Hij vindt niet de kinderen door zijn toedoen in een slachtofferrol worden geduwd. ,,Integendeel, wij spreken toch de waarheid? Het mag echter niet gebeuren dat de kinderen op het geloof afgerekend worden. Daarom willen we niet met onze gezichten in de krant of op de tv. Ik ken immers voorbeelden van kinderen van andere geloofsgenoten, in het westen des lands, die min of meer vervolgd worden, zoals Jezus Christus vroeger. Dat is te droevig voor woorden.''
Wat Elzo Zoomer doet als het jaar 2002 zich zonder Apocalyps aandient? Een zelfmoordritueel, ofwel het eigenhandig bespoedigen van de Dag des Oordeels, zoals in de wereldgeschiedenis al vaker is gebeurd? ,,Nee, want door zelfdoding komt niemand in de hemel. Als het dit jaar onverhoopt niet mocht gebeuren, gebeurt het later wel.''
Copyright: Leij, E.A. van der
Bronvermelding doen wij niet aan,
Helga
quote:Ewh dus...
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:37 schreef Helga het volgende:[..]
aha... Om in de stijl van Barry te blijven nog maar een voorproefje van de eerste link uit mijn vorige post:
[megaknip]
Bronvermelding doen wij niet aan,
Helga
quote:De Fok!Crew leden zijn in feite de machthebbers van Fok! Dat moeten dus wel reptilians zijn! Dus de reptilians hebben YRRAB gebanned. Het kan niet anders. Het is een complot.
Wie heeft YRRAB geband?
quote:Vervelend hè? Ik snap er ook niets van...
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ewh dus...
Dat hier niks tegen gedaan kan worden...
Liefs,
Helga
quote:BRRRRRRRR....ZO ENG!!!
Op maandag 29 oktober 2001 12:37 schreef Aneurism het volgende:Het feit dat YRRAB en hoogl elkaar al kennen is eng genoeg...
(ps: zet jij ook nog steeds je schoentje voor sinterklaas?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |