Netjes.quote:
Hmmz, dan vrees ik dat je me inhaalt, aangezien mijn punten slechts van O'Grady en McEwen afkomen... En Armstrong en Moreau in het klassement.quote:
Die had je kennelijk helemaal niet, want je staat nog steeds onder me...quote:
Morgen wint McEwen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben zelfs een plaatsje gestegen,(4e) , terwijl ik nu punten ga verliezen, doordat ik Boonen heb en niet McEwen
.
Maar goed, er komen nog twee wisselmomenten, maar ja de nr 1 heeft nog nooit gewisseld
Wat een zaadzooi, die telt pas vanaf de 19equote:Op donderdag 14 juli 2005 18:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die had je kennelijk helemaal niet, want je staat nog steeds onder me...![]()
[..]
Morgen wint McEwen!![]()
Dan had je de volgende tekst kunnen lezen:quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een zaadzooi, die telt pas vanaf de 19eHad 'm een dag of twee terug al gewisseld.
Die staat bovenaan op de teammanagement-paginaquote:Deze ronde kun je nog tot 19-07-2005 00:01 wisselen. Pas daarna worden de wissels actief.
Ken heel die Montikoetie niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:29 schreef Gillingham het volgende:
Ik had Moncoutie, eindelijk weer eens een meevaller die weinigen hadden.
Ik hoop denk 't ook.quote:
Omdat je net als ik twijfelde of hij wel mee kon komen in de 'echte' bergetappes...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:
Waarom heb ik in hemelsnaam Rasmussen niet? Dat is niet eens een Toprenner.
Nee joh, ik had wel gedacht dat-ie tot 't laatst mee kon in 't hooggebergte, hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef Kozzmic het volgende:
Omdat je net als ik twijfelde of hij wel mee kon komen in de 'echte' bergetappes...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nou, met die sprinters kan je meer dan met een Nicolas Jalabert denk ik, ook Hincapie zie ik zeker niet veel punten pakken....
tsja, ik weet nu niet of ik voor sprints moet gaan of voor ontsnappingen mannen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:10 schreef Kozzmic het volgende:
De laatste etappes toch wat verloren op mijn concurrenten in de top 10, vooral omdat ik Rasmussen niet heb. Nu maar zien dat ik een beetje goed wissel voor de komende drie etappes, maar ik heb eigenlijk nog niet echt een idee wie ik erbij moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |