quote:
neuh, ik ben een stille genieterquote:
hè jammer voor die mensen die daarvan houden.quote:
yep, ik ga eten bij een vriendin, en daarna gaan we samen naar madagascar (de film hequote:op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef copycat het volgende:
nog leuke plannen voor vanavond, anyone?
ik dus niet...
maar verder ben je best lief hoor!quote:op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef melismay het volgende:
ik dus ook niet eigenlijk, nou ja... ga straks even bij een vriend kijken die moet spelen bij een trouwdienst. we, de vriendin van die en ik, mogen het bruidspaar niet, dus we gaan kijken hoe belachelijk ze er bij lopen
nee.. ik moet écht aan het werk vanavond én morgen, anders haal ik mijn deadline never en nooit niet.quote:op zaterdag 25 juni 2005 16:15 schreef christine het volgende:
ga je niet eens stappen vanavond?
lekker algemeen wel jaquote:op zaterdag 25 juni 2005 16:27 schreef copycat het volgende:
niet over iets, maar op iets. teksten voor t-shirts en verder mag ik niet uitwijden van mijn opdrachtgever.
hahaha, hartsikke duidelijkquote:op zaterdag 25 juni 2005 16:32 schreef copycat het volgende:![]()
ja sorry... heb een geheimhoudingsplicht in mijn contract staan.
maar het zijn dus korte tekstjes, engelstalige oneliners of zelfverzonnen woorden die op bepaalde thema's slaan.
zo... da's duidelijk.
ja dat lijkt mij ook wel een gave gewaarwording, maar op zich wordt er toch regelmatig wat van jou gepubliceerd?quote:op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef copycat het volgende:
i know.
als de collecties wereldkundig worden gemaakt, zal ik wel een keer wat voorbeelden posten.
lijkt me wel erg geinig om straks mensen met mijn vindingen op hun t-shirt te zien lopen.
wel stoer!quote:op zaterdag 25 juni 2005 16:42 schreef copycat het volgende:
ja, voor mijn vaste werkgever merendeel in relatiemagazines die dus niet in de winkel liggen en voor mijn vaste freelance opdrachtgever vooral retailcampagnes, pressreleases en advertorials met een twist.
wel erg gaaf om je schrijfsels in de britse elle, de amerikaanse details of de winkeletalages te zien.
dit t-shirt verhaal is voor mij ook een first.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |