heb jij eigenlijk helemaal geen behoefte aan kinderen...quote:op zondag 26 juni 2005 10:43 schreef copycat het volgende:
zo... ik ben hard aan het werk... heb al zeker vier catchphrases verzonnen.
oh ja, ook single, maar zich daar niet mee profilerend.
stommerdquote:op zondag 26 juni 2005 10:57 schreef copycat het volgende:
nee, geen behoefte aan kinderen.
je was anders aardig op weg met het leeghalen en daarbij was (en is!!!) het wel genoeg geweest met dat onderwerp. done deal.
ik ga dan ook geen excuses aanbieden.
quote:op zondag 26 juni 2005 10:37 schreef alicey het volgende:
is dat zo? ik ben zelf weliswaar single, maar hoe zit dat met de rest?
lang niet iedereen is wanhopig op zoekquote:op zondag 26 juni 2005 11:49 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
ik ook al, maar het singles-topic gaat te hard en daar zijn mensen zo wanhopig op zoek dat ik me daar liever niet bevind
.
hapquote:op zondag 26 juni 2005 12:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
lang niet iedereen is wanhopig op zoek![]()
al zitten er wel wat mafketels bij!![]()
het is geen dating topicquote:op zondag 26 juni 2005 12:03 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
hapexcuses dan maar.
toch zit ik liever hier, gaat wat rustiger.
is het aandeel mannen trouwens niet al extreem groot in singles sc?
jaquote:het is geen dating topic![]()
of wil je graag de vrouwlijke kant horen?
de naam odols er boven zetten schept toch wel enige vooroordelen, of ligt dat dan weer aan mij. in ieder geval hebben jullie dan wel een uitstekende postsnelheidquote:we hebben minimaal 3 of 4 regelmatige vrouwen daar
en iets meer mannen, denk man of 7 op vaste basis?
kan ik me voorstellen.quote:maar ik vind het altijd leuker als er vers bloed komt.
anders krijg je echt kliekjes
dat valt volgens mij best mee, of ik heb niet goed gekeken.quote:maar ja ze posten hier ook allemaal![]()
quote:op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
de naam odols er boven zetten schept toch wel enige vooroordelen, of ligt dat dan weer aan mij. in ieder geval hebben jullie dan wel een uitstekende postsnelheid.
[..]
kan ik me voorstellen.
[..]
dat valt volgens mij best mee, of ik heb niet goed gekeken.
ik zag er zo snel al 3quote:op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
de naam odols er boven zetten schept toch wel enige vooroordelen, of ligt dat dan weer aan mij. in ieder geval hebben jullie dan wel een uitstekende postsnelheid.
[..]
kan ik me voorstellen.
[..]
dat valt volgens mij best mee, of ik heb niet goed gekeken.
sorry, ik ben nog jong en naïef. maar leg eens uit?quote:op zondag 26 juni 2005 12:15 schreef joeyt het volgende:
[..]
vrouwelijke kant is zo zoooo overrated...
ja klopt, ik zie het nu ookquote:op zondag 26 juni 2005 12:18 schreef godlike02 het volgende:
[..]
ik zag er zo snel al 3![]()
en odol komt niet van mij![]()
weinig uit te leggen... vrouwen hebben geen zelfkennis... dus altijd naar je eigen gevoel luisterenquote:op zondag 26 juni 2005 12:19 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
sorry, ik ben nog jong en naïef. maar leg eens uit?![]()
jij daarentegen hebt een teveel aan zelfkennisquote:op zondag 26 juni 2005 12:25 schreef joeyt het volgende:
[..]
weinig uit te leggen... vrouwen hebben geen zelfkennis... dus altijd naar je eigen gevoel luisteren
ik zal het onthoudenquote:op zondag 26 juni 2005 12:25 schreef joeyt het volgende:
[..]
weinig uit te leggen... vrouwen hebben geen zelfkennis... dus altijd naar je eigen gevoel luisteren
quote:op zondag 26 juni 2005 12:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
jij daarentegen hebt een teveel aan zelfkennis
op dit moment loopt deze harderquote:op zondag 26 juni 2005 12:22 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
ja klopt, ik zie het nu ookloopt singles nu ook even hard als dit topic dan?
en odol had ik wel verwacht niet van jou te zijn.
quote:op zondag 26 juni 2005 12:29 schreef godlike02 het volgende:
[..]
![]()
1-0
en weer eentje erbij uit singles![]()
hehehe, die is leuk...quote:op zondag 26 juni 2005 12:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
jij daarentegen hebt een teveel aan zelfkennis
dat is de bedoeling ookquote:
nope!quote:op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef blackbird1986 het volgende:
[..]
had je twisted nog niet meegeteld dan?
ik kwam hier al wel eens om rustig te slowsletten met melisquote:op zondag 26 juni 2005 12:29 schreef godlike02 het volgende:
[..]
![]()
1-0
en weer eentje erbij uit singles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |