1 Nederlandsquote:Op maandag 27 juni 2005 13:58 schreef achmet het volgende:
precies serieus het als mij was gebeurd had ik die oplichter ook op zijn kanes geramd maar de manier waarop je het hier zegt vind ik niet kunnen.
Misschien is dat wel zo(of niet) maar als je op dat moment kwaad bent ,dan gooi je er gewoon alles uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:58 schreef achmet het volgende:
precies serieus het als mij was gebeurd had ik die oplichter ook op zijn kanes geramd maar de manier waarop je het hier zegt vind ik niet kunnen.
1. Ik weet niet wat er aan de hand met me was toen ik dat schreef.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
1 Nederlands
2 Wat vind je nou precies niet kunnen aan de OP
Die heb ik gelezen, maar kan het nog wel een keer doen als je wilquote:Op maandag 27 juni 2005 15:36 schreef achmet het volgende:
[..]
1. Ik weet niet wat er aan de hand met me was toen ik dat schreef.
2. TT is reeds aangepast, wat betreft de OP; lees.
Ook al gedaan, het probleem is dat het woord 'turk' wordt gebruikt? Stel dat er Nederlander of Duitser stond, dan was het geen probleem geweestquote:Op maandag 27 juni 2005 17:49 schreef achmet het volgende:
Dat is ook je probleem, probeer verder te lezen dan alleen de OP.
Ha, daar hebben we StefanP nis.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:24 schreef StefanP het volgende:![]()
Een stelletje agressievelingen zijn het... oh wacht, dat zijn ze buiten het verkeer ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |