Formule 1 IS niet leuk Gijsquote:Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
Formule 1 wordt er op deze manier niet leuker op.
maar dat mag dan nog steeds nietquote:Op maandag 27 juni 2005 18:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat artikel is onzin, ze gebruiken de standaard bandenwarmers maar met een stalen behuizing eromheen.
Wat klink je schattig als je boos bentquote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal jou ELKE dag wakker koeren en dat de hele dag blijven doen. Als je ligt te slapen. Als je zit te gamen. Als je aan het studeren bent. Als je wilt chillen. Als je tv kijkt. Als je wilt gaan slapen. De godsganselijke dag. KOER KOER KOER.
Je draait door. Net als ik.
Eén enkeltje TBS kliniek AUB
Neeeeeeeeeeeeeeee, whahahahahahahahaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijijisssss... jij bent al lekker thuis joh.. ... wij hebben avonddienst hier
neequote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef Chocobo het volgende:
O.M.G.![]()
![]()
![]()
http://www.big-boys.com/articles/badchainjump.html
Die jongen is gewoon zn gezicht kwijtquote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef Chocobo het volgende:
O.M.G.![]()
![]()
![]()
http://www.big-boys.com/articles/badchainjump.html
Whahahahahahahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 20:52 schreef Quinny het volgende:
Zo en nu even lachen met elkaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds de dood van Senna niet meer idd.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een volle vuilniszak eten weggegooid... Vriezer open laten staan![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een volle vuilniszak eten weggegooid... Vriezer open laten staan![]()
Thooorr,... dat nieuws !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
Mooooooooooooooooorguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:54 schreef Thor-Nexium het volgende:
heb 2,8 miljoen gewonnen in duitse loterij![]()
![]()
![]()
![]()
shit nee toch een droom maar 50 euro in me portoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?
Gun het je Gijs! Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
shit nee toch een droom maar 50 euro in me porto
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Had hij Fok! kunnen kopen en de naam in Gijs! Kunnen veranderen. Wij allemaalquote:
Nouja kan je toch van uit etenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
gijssssssssssssssssssssssssssss hoe is het met je kogel
dat sucked Gijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met me![]()
Met jou, op je miljoenen na, alles??
De tering Gijs.......... hoop pech dus even. Gijs stoot die kogel nou even in een baan om de aarde manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met me![]()
tering gijs das bout ga je toch dwergwerpen met zeusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Bij deze meld ik me aanquote:
dan meld ik me aan voor het speerwerpenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij deze meld ik me aanKan die me eens anders stoten dan normaal
Eerste grap van Magneet waar ik om moest proesten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef Magneet het volgende:
jij meld je aan voor het negerwerpen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij meld je aan voor het negerwerpen?
+ de eerste post van magneet die ik maar 1x hoefde te lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste grap van Magneet waar ik om moest proesten.
Al zit er nog wel een dikke spelfout in.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
+ de eerste post van magneet die ik maar 1x hoefde te lezen
Neeeee, FOK! opkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had hij Fok! kunnen kopen en de naam in Gijs! Kunnen veranderen. Wij allemaal
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef mr_Brown het volgende:![]()
http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150
In plaats van een Gijsjes-topic een Gijsjes subforum. En we houden GAM en Films&TV. NWS mag ook blijven maar dan met rechtse mods.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neeeee, FOK! opkopenAl die kanslozen bannen. Niet meer drukmaken over views, gewoon je eigen ding doen en dan erachter komen dat GIJS!Games gewoon de grotste gamesite van NL wordt
We hoeven de performance niet omhoog te gooien omdat we 80% afstoten. WEblog? Sport? 100 subforums?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In plaats van een Gijsjes-topic een Gijsjes subforum. En we houden GAM en Films&TV. NWS mag ook blijven maar dan met rechtse mods.De rest heffen we op om de performance omhoog te schroeven.
Gijs!Games, wat een naam
Juistquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hoeven de performance niet omhoog te gooien omdat we 80% afstoten. WEblog? Sport? 100 subforums?
Krijg niks te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
Briljant... Statler en Waldorf reviewen War of the Worlds![]()
http://movies.go.com/moviesdynamic/muppets/index
Ja?quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Lex en Maxima hebben hun nieuwe kindje dezelfde naam gegeven als een buitenechtelijke dochter van Bernhard.
http://www.geenstijl.nl
Dat domme
Ik denk niet dat Trix het leuk vindt dat haar kleinkind vernoemd is naar haar buitenechtelijk half-zusje.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunstwerk dat Lex van de gemeente Den Haag krijgt.
[afbeelding]
Ben je blij mee.. Die Deetman staat er ook zo bij van, hehe zijn we eindelijk van dat beeld in het gemeentehuis af..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunstwerk dat Lex van de gemeente Den Haag krijgt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ben je blij mee.. Die Deetman staat er ook zo bij van, hehe zijn we eindelijk van dat beeld in het gemeentehuis af..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Dope_Nexium het volgende:
Ben je blij mee.. Die Deetman staat er ook zo bij van, hehe zijn we eindelijk van dat beeld in het gemeentehuis af..
Whahahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.kingkongmovie.(...)4b1fa7/en_large.html![]()
![]()
Ga me nou niet vertellen dat je het origineel niet kentquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WhahahahahaOermensjes, aapjes en dino's... in één film
Ik dacht het wel, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je het origineel niet kent
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar blijkbaar niet![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naomi Wattsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Ik dacht dat je niet meer kon sucken....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, je hebt mazzel dat ik in een goede bui ben vandaag. I'll let you live.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer kon sucken....
Guess i was wrong
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, je hebt mazzel dat ik in een goede bui ben vandaag. I'll let you live.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Die oermensjes lijken anders best op zombiesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
King Kong zuigt. Die oude was niks en die nieuwe lijkt me ook poep.
Nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die oermensjes lijken anders best op zombies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |