Nouja kan je toch van uit etenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
shit nee toch een droom maar 50 euro in me porto
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met mequote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
gijssssssssssssssssssssssssssss hoe is het met je kogel
dat sucked Gijsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met me![]()
Met jou, op je miljoenen na, alles??
De tering Gijs.......... hoop pech dus even. Gijs stoot die kogel nou even in een baan om de aarde manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Giijjjsssss, om te janken.. Al sinds januari geen kogel meer kunnen aanraken, moeilijke polsblessure. Dus moet ik me maar net als Zeus me gaan richten op discus. maarja 5weken geleden moeilijk door mn enkel gegaan en nu nog last van dus nog geen discus aangeraakt sindsdien. Gaat lekker met me![]()
tering gijs das bout ga je toch dwergwerpen met zeusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Bij deze meld ik me aanquote:
dan meld ik me aan voor het speerwerpenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij deze meld ik me aanKan die me eens anders stoten dan normaal
Eerste grap van Magneet waar ik om moest proesten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef Magneet het volgende:
jij meld je aan voor het negerwerpen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij meld je aan voor het negerwerpen?
+ de eerste post van magneet die ik maar 1x hoefde te lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste grap van Magneet waar ik om moest proesten.
Al zit er nog wel een dikke spelfout in.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
+ de eerste post van magneet die ik maar 1x hoefde te lezen
Neeeee, FOK! opkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had hij Fok! kunnen kopen en de naam in Gijs! Kunnen veranderen. Wij allemaal
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef mr_Brown het volgende:![]()
http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150
In plaats van een Gijsjes-topic een Gijsjes subforum. En we houden GAM en Films&TV. NWS mag ook blijven maar dan met rechtse mods.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neeeee, FOK! opkopenAl die kanslozen bannen. Niet meer drukmaken over views, gewoon je eigen ding doen en dan erachter komen dat GIJS!Games gewoon de grotste gamesite van NL wordt
We hoeven de performance niet omhoog te gooien omdat we 80% afstoten. WEblog? Sport? 100 subforums?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In plaats van een Gijsjes-topic een Gijsjes subforum. En we houden GAM en Films&TV. NWS mag ook blijven maar dan met rechtse mods.De rest heffen we op om de performance omhoog te schroeven.
Gijs!Games, wat een naam
Juistquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hoeven de performance niet omhoog te gooien omdat we 80% afstoten. WEblog? Sport? 100 subforums?
Krijg niks te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
Briljant... Statler en Waldorf reviewen War of the Worlds![]()
http://movies.go.com/moviesdynamic/muppets/index
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |