Hierbij even een plaatje van muurankers:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:06 schreef _serial_ het volgende:
wat je nodig hebt zijn muurankers, dit zijn net een soort holle wand pluggen, maar dan van metaal
Ik zou dit wel afraden. Het perspex houdt niets en je hebt straks een hefboomarm van 10 cm. Die schroeven gaan geheid buigen. Waardoor je grote gaten krijgt. En dat wil je niet. Het ziet er niet uit en bouwfysisch is het ook slecht.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:20 schreef dolfg het volgende:
Het zit toch iets anders als ik dacht:
De buitenmuur bestaat uit een dunne laag sierpleister, daarachter 10 cm. tempex en daarachter de betonnen muur.
Wat ik nu in huis heb gehaald zijn 14 cm. diepe pluggen doorsnede 8mm.
Daarmee kom ik dan 4cm in het beton, ik hoop dat dat genoeg is.
Zit er sierpleister rechtstreeks op tempex?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:20 schreef dolfg het volgende:
Het zit toch iets anders als ik dacht:
De buitenmuur bestaat uit een dunne laag sierpleister, daarachter 10 cm. tempex en daarachter de betonnen muur.
Ik neem aan dat er eerst een mortel/weefsellaag op/tussen zit wat hij niet genoemd heeft. (Een ISPO-idee) Dat is een buitengevelisolatie met de genoemde laag en dan een stuclaagje. (Maar er zijn nog meer methodes)quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zit er sierpleister rechtstreeks op tempex?
edit:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef God_de_Vader het volgende:
je gaat trouwens een vocht en koude brug maken mja ...
tis een ISPO wandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef dolfg het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik maar een paal in de grond ga slaan na het lezen van de reacties hier!
Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Inderdaad zit er nog een mortel/weefsellaag achter het stucwerk, het ziet er dus als volgt uit:
[afbeelding]
ik lette niet echt op de dataquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:18 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Daar waren we inmiddels al een paar dagen gelegen achter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |