abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28215866
Ik heb vanacht vast gezeten enzo en ik wou vragen, hoe groot is nou de kans dat ik veroordeeld word? Want ik wil echt geen strafblad. Het verhaal staat hier onder maar is getypt voor me zelf dus er staan wel namen in en is kut geschreven.
Ik moet erbij vermelden, ik zit in een rolstoel ivm gebroken enkel

Het IIE land, het feest voor de scholen in Almere. Aan het eind is er een dronknen jongen naast mijn lastig bezig. Ik zeg tegen hem kap es ff. En ja hoor, meneer begint agressief te doen. Terwijl ik hem op afstand houd met een kruk word hij echt agressief. Arnout zag dit en dook vol op hem. De jongen word het feest uit gezet en staat ons even later buiten op te wachten. De beveiliging was allang op de hoogte en heeft de jongen gezegd te moeten kappen en weg te gaan. Hij ging weg maar bleef op afstand staan. Er liepen flink wat mensen met ons mee richting het boemeltje, mede omdat de jongen agressief bleef doen. Vervolgens kwam hij weer maar dit keer om een hand te geven, en dat wij sorry moesten zeggen. Ok, een hand maar ik heb je niks gedaan dus ik zeg geen sorry. Dus we lopen uit elkaar, geen beste vriendjes maar er was totaaal geen dreigende situatie meer. We stonden 100 meter van elkaar, niet schreeuwend naar elkaar etc. Vervolgens komen er 2 politie dienders en komen naast mij staan. Meteen agressief en opgefokt. Ze willen me ID zien. Ik zeg top, alleen dan wil ik jouwe ook zien. Das me recht, wil ik graag gebruik van maken omdat ik niet achteraf genaaid wil worden. Daarop ging het mis, hij flipte de pan uit, begon me portomonnee af te pakken die ik zojuist weer in me tas probeerde te doen. Op dat moment greep de andere agent mijn rolstoel en trok deze naar achter, zonder dit te zeggen, zonder dat ik wist wie het was. Omdat er agenten aan me tas graaide reageerde ik op dat me rolstoel bewoog. Ik greep de agent bij zijn nek. Toen schrok ik, zag dat het een agent was en liet meteen los. Toen werd het nog erger. Met een handboei werd ik geslagen en dubbel gevouwen door de 2 agenten. De rechter agent die dus ook in me tas graaide schopt op me been in en riep richting Jeroen Kanker Pizza koerier hou je er buiten idioot. Terwijl ik al vast zat, niks meer kon doen werd er nog ff flink op me in gebeukt. Toen moest ik naar de auto lopen, let op! ik zei ik mag niet lopen zeggen ze je doet het maar lekker! punt. In de auto werd ik onbeleefd behandelt terwijl ik netjes vroeg hoezo loopt dit zo uit te hand om niks? Waarvoor ben ik nou opgepakt? Aangekomen op het buro werd ik in een cel geduwd. In de cel kwamen 3 agenten en duwde me naar de grond. Ze begonnen zomaar me broek uit te trekken, zonder te melden waarom of iets. Daar zit je dan in de cel, niet wetend wie er nog meer vast zit of hoe lang het gaat duren. Pissen als een rund moest ik en dat gaf ik meteen aan. Pas na een half uur mocht ik pissen. Na het pissen begon me been in de cel wel erg pijn te doen. Toen ik daarop belde om te melden en om te vragen of ik naar het ziekenhuis mocht was hun antwoord, stel je niet aan, je hebt niks. Later kreeg ik drinken en werd er naar me hoofd geschreeuwd door een agent dat ik geen coke moest snuiven, ze hadden coke gevonden ofzo. Gek want ik snuif geen coke en er zat dus ook geen coke in me tas. Toen ik wou weten of er meer zaten begon ik te schreeuwen, WENDY? JEROEN? IEMAND? Dit werd meteen beantwoord door een HOUD JE BEK door de agenten.
Tijd voor het verhoor. Omdat er allemaal vrouwelijk agenten liepen en ik er echt de pest in had zei ik dat ik me broek wou.
Toen wou die agent het halen maar omdat hij wel heel beleefd tegen me was zei ik laat maar. Hij nam netjes het verhaal af maar zei dat ik jokte, ik was niet geslagen. Heel beleefd was hij en ik tegen hem. Maar hij bleef volhouden dat ik de gene was die sloeg, terwijl ik geen een klap heb uitgedeeld. Toen moest ik weer in de cel. De hoofdofficier kwam langs en vertelde wat ik gedaan had, vol fouten en klopte niks van. Ik mocht hem niet verbeteren want dat had toch geen nut zei die. Toen zei ik wat is dan precies de reden dat ik luister? Waarom? ik mag er niet op reageren en het klopt niet. Iets later mocht ik gaan. De hele wachtruimte zat vol boze mensen om wat de politie gedaan had. Iedereen wou er wat van zeggen, namen van agenten en me helpen met me pijn. Maar we werden het buro uit gezet. Op naar het ziekenhuis, op de foto. Me hand zag er niet echt erg uit, nek had ik ook niet zo een last van maar zekerheid. Niks meer gebroken gelukkig alleen me arm gekneust.
Nu begint me arm toch wel zeer te doen en steekt er wat uit en me nek doet erg pijn maar goed. Het gips was gelukkig sterk genoeg en de breuk is door de schop niet verder open gegaan.

Maar tegen de agent mocht ik geen aangifte doen en mijn verhaal klopte niet volgens hun, erg gek als ik totaal onbekende mensen achter me heb staan en mij willen helpen.
De politie in almere is nep en ik mag voorkomen voor het mishandelen van een agent, terwijl ik niks gedaan heb, hoeren kut zooi
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_28215932
maar de vraag is nu een beetje zal ik terug naar almere gaan en daar alsnog de naam van de agent proberen te krijgen, of zal ik in Amsterdam gaan, en aangifte proberen te doen en dat hun de naam kunnen krijgen. Het toch het idee dat het in Amsterdam wat beter is, daar in almere hebben ze iets te veel films gezien
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:09:19 #3
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28215965
whehehehe, ik dacht dat ik gister een kutavond had, maar jij hebt het duidelijk nog kutter gehad
Met dubbel s; aldus
pi_28215975
Waren het wel lekkere vrouwelijke agenten?
pi_28215979
De cel is zooo kut.
pi_28215987
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Waren het wel lekkere vrouwelijke agenten?
boeide me op dat moment weinig, had die moeder van die agent willen naaien, HARD
pi_28216015
Ik denk dat je er toch niet veel aan kan doe het is jou woord tegen hun. Als er geen opnames gemaakt zijn door kennissen sta je heel zwak. Zulke verhalen hoor je wel vaker, en waarschijnlijk krijg je geen strafblad, maar alleen maar een schikkingsvoorstel voor verstoring van de openbare orde, of verzet bij aanhouding of zo.

Veel succes er mee.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:17:38 #8
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28216041
De L zit niet in 'T KoFSCHiP.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_28216042
ik bedenk me nu, het was voor een winkel, maybe hangen daar cameras. ik ga ze bellen zo
pi_28216046
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:17 schreef R2cksson het volgende:
De L zit niet in 'T KoFSCHiP.
ja ja heb het ff snel geschreven, nu het vers was wou ik het meteen ff op papier hebben dat ik bij een aangifte niet de helft vergeet oid
pi_28216052
Je wordt toch wel vrijgesproken op grond van je zwakzinningheid. Damn, wat ben jij
GIRO 800800
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:19:11 #12
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_28216061
Damn, voortaan beter rustig blijven, en eerst kijken wie het is voordat je iemand naar de nek vliegt.
Wat zijn we aan het doen ???
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 10:19:49 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_28216066
Ik zou teruggaan en eisen dat jouw versie van het verhaal op papier komt te staan! Misschien schiet het niks op maar dan heb je voor jouw gevoel er iets aan gedaan!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_28216070
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat je er toch niet veel aan kan doe het is jou woord tegen hun. Als er geen opnames gemaakt zijn door kennissen sta je heel zwak. Zulke verhalen hoor je wel vaker, en waarschijnlijk krijg je geen strafblad, maar alleen maar een schikkingsvoorstel voor verstoring van de openbare orde, of verzet bij aanhouding of zo.

Veel succes er mee.
Het zijn 2 agenten tegen schat ik 15 getuigen waar ik allemaal een verklaring van krijg en hun gsm nummer heb
pi_28216079
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef just me het volgende:
Ik zou teruggaan en eisen dat jouw versie van het verhaal op papier komt te staan! Misschien schiet het niks op maar dan heb je voor jouw gevoel er iets aan gedaan!
Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelen
pi_28216089
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn, voortaan beter rustig blijven, en eerst kijken wie het is voordat je iemand naar de nek vliegt.
ja als agenten al aan je beginnen te trekken enzo, dan doe je domme dingen. Hij had gewoon ze ID moeten laten zien, in de cel heeft ie letterlijk nog gezegd Als ik me ID niet wil laten zien laat ik die gewoon niet zien hoor sukkel
pi_28216112
Pff liever fokkertjes wanneer gaan we leren dat de politie NIET je beste vriend is
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:25:38 #18
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28216118
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Brendovic het volgende:
De cel is zooo kut.
Ach, 1 nachtje is zo'n ramp toch niet?
Ben blij dat je niet een week dat smerig eten daar hebt moeten eten
Met dubbel s; aldus
pi_28216127
ik hou het er gewoon op dat ik dacht dat het een nep agent was omdat ie geen ID wou tonen en dacht dat het een roemeense oplichter was, als ik er echt gezeik mee ga krijgen.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:26:46 #20
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28216130
Misschien kan je aangifte doen.
Ze mogen geen actie ondernemen als ze hun id niet tonen wanneer jij daar om vraagt.
Ze mogen ook niet zomaar in jou spullen zitten en je staat in je recht dat je je daar tegen verweerd!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28216131
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.

Succes kerel
GIRO 800800
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:27:03 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28216134
Wat een verhaal .

Ik zou er zeker wat aan proberen te doen. Zorg ervoor dat die getuigen ook alvast hun verhaal op papier zetten zolang het nog vers in het geheugen ligt. Veel succes joh.
pi_28216137
Hier staat nog niets over het gebeurde, misschien wordt het later op de dag er nog bij geplaatst.
http://www.politie.nl/Flevoland/Nieuws/
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_28216140
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:21 schreef Brendovic het volgende:

[..]

Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelen
Volgens mij heeft de politie ook wel een soort fokforum, en moeten ze altijd heel hard lachen om mensen die proberen verhaal komen halen.

Listen, here is the law!
I am the law!
pi_28216143
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.

Succes kerel
Hahaha kneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')