Maar al-met-al moet ik zeggen: leuke serie, goed concept, mooie vrouwen
misschien ook maar goed ook, was destijds in 1x geslaagd
de serie.... geen zak aan
Ik vind dat de serie een interessant beeld geeft van de middelbare school van tegenwoordig. * Arcee is daar al weer 10 jaar af.
Vanavond nieuwe zomeraflevering!
quote:Is nu bezig, is wel weer top
Op maandag 23 juli 2001 22:31 schreef Sanne het volgende:
Leuke serie!Vanavond nieuwe zomeraflevering!
quote:Vind die Patrick wel een onlooflijke eikel
Op maandag 23 juli 2001 22:55 schreef evert het volgende:[..]
Is nu bezig, is wel weer top
quote:het acteertalent ligt vele malen hoger als bij bijv. gtst of andere soaps
Op maandag 23 juli 2001 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz k vind het een beetje in scene gezet
Wel kewl
Ik denk ff zoeken naar topics of het nou echt of fake was
Pfffieeuw, hier proppen ze in 1 uitzending waar je bij GTST 3 maanden over doet
quote:Tuurlijk.
Op maandag 23 juli 2001 23:04 schreef evert het volgende:[..]
het acteertalent ligt vele malen hoger als bij bijv. gtst of andere soaps
quote:Tja dat vond ik toch echt zwaar tegenvallen.
Op maandag 23 juli 2001 23:51 schreef calvobbes het volgende:
Kwaliteit (acteren, filmen, monteren) is in alle opzichten is goed! Maar de leukigheid is er (helaas) alweer af... Hadden het toch beter bij 1 serie kunnen houden.
*Arjeninho twijfelt en denkt dat t aan hem ligt*
Ik ga de eerst volgende aflevering proberen uit te zien en kijken wat ik er dan van vind.
quote:Ik begrijp iig niet dat je deze serie echt zwak kan vinden. Ok, af en toe is het net een tikkeltje 'té', maar in vergelijking met veel andere nederlandse series/soaps is dit echt goed. De acteurs improviseren nl alles, bijna niks staat in het script, alleen waar het verhaal over moet gaan, vandaar dat het enigszinds 'natuurlijk' overkomt. Ik begrijp ook niet hoe jij het acteerwerk zwak kan vinden.
Op maandag 23 juli 2001 23:58 schreef Arjeninho het volgende:
*Arjeninho twijfelt en denkt dat t aan hem ligt*
Ik heb iig het idee dat je een soort van 'pleps' mening er op na houdt, omdat het zogenaamd onmogelijk is om een dergelijke nederlandse serie goed te vinden, volgens de 'pleps-norm'.
quote:idd erg lekrrrr..
Op maandag 29 mei 2000 11:52 schreef Frenkie het volgende:
.. en wat een lekker vrouwtje is dat. Die Rosa.. [afbeelding] ik ben beetje verliefd denk ik..
btw vage site dit
quote:* BdR onderschrijft het bovenstaande
Op dinsdag 24 juli 2001 13:54 schreef kamagurka het volgende:
Wat een irritante ego-lijertjes allemaal zeg
wat anders.. het werd me wel heel duidelijk dat et niet echt was toen bij die ene begravenis alleen die klas aanwezig was, familie was in geen velden of wegen te bekennen.. what's with that!? ivm productiekosten ofzo?
De hele serie is opgevuld door jonge mensen uit het theater die het nergens anders nog hebben kunnen maken.
Het acteerwerk is niet echt hoogstaand en de verhaallijn ronduit ongeloofwaardig...
Ze moeten dat soort onzin niet uitzenden, net als dat ze moeten stoppen met het kindersong festival gedoe ( hoe dat ook heet).
Allemaal van de omhooggetrapte kutkinderen met van die dunne, iele piepstemmetjes. Zet een recorder neer in een nes jongen vogeltjes en je hebt dezelfde kwaliteit
Ik hou echt van theater, maar van de meeste mensen eromheen met hun arrogante houding
* blegh*
Ik vond het wel grappig, maar ik heb nooit getwijfeld zou het wel echt zijn. Het 'gespeelde' droop er wat dat betreft vanaf. Het leek eerder op een toneeluitvoering van een brugklas, die het hele jaar geofend hadden op die ene avond...
Zit ik sinds twee weken te kijken, te genieten van de ellende die die lui mekaar aandoen...
Is het NEP...
I am HUGELY disappointed *&^#$%@(*#^@$%@#
maar wel goed gedaan dus
V.
quote:Hulde! Onverkapt een zeer juiste mening geven! Uit het kindertheater in purmerend, dat verklaart haar onbedwingbare behoefte tot opvallen (crawled from a rock to be the sun, ambition)
Op dinsdag 24 juli 2001 16:23 schreef Tranceptor het volgende:
maar Rosa is iemand van het Nederlands Kinder Theater in Purmerend. ik heb haar meerdere malen hier in de stad zien flaneren. Ze ziet er inderdaad niet gek uit, maar met zo'n ego moet ik meiden niet.
Ik hou echt van theater, maar van de meeste mensen eromheen met hun arrogante houding* blegh*
quote:Ik denk het, jij zegt het. En ik dacht nog wel dat ik de enige was die er zo over dacht.
Op dinsdag 24 juli 2001 16:23 schreef Tranceptor het volgende:
Het is 1 grote fake, van het script weet ik nix, maar Rosa is iemand van het Nederlands Kinder Theater in Purmerend. ik heb haar meerdere malen hier in de stad zien flaneren. Ze ziet er inderdaad niet gek uit, maar met zo'n ego moet ik meiden niet.De hele serie is opgevuld door jonge mensen uit het theater die het nergens anders nog hebben kunnen maken.
Het acteerwerk is niet echt hoogstaand en de verhaallijn ronduit ongeloofwaardig...Ze moeten dat soort onzin niet uitzenden, net als dat ze moeten stoppen met het kindersong festival gedoe ( hoe dat ook heet).
Allemaal van de omhooggetrapte kutkinderen met van die dunne, iele piepstemmetjes. Zet een recorder neer in een nes jongen vogeltjes en je hebt dezelfde kwaliteit
Ik hou echt van theater, maar van de meeste mensen eromheen met hun arrogante houding* blegh*
Bij de 1e aflevering die ik zag twijfelde ik; is dit nou echt of niet? Twas wel heel heftig. Even opgezocht en het bleek dus inderdaad gespeeld. Toch de serie blijven volgen en daar geen spijt van gehad.
Tschijnt zo echt te lijken omdat er geen erg strak script is uitgeschreven. Er is een grove verhaallijn, en daarbinnen wordt geïmproviseerd. De acteurs kunnen het dus zelf grotendeels invullen, wat het spel natuurlijker maakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Meister op 25-07-2001 15:35]
quote:Weet je zeker dat je kijkt waar wij het over hebben?
Op woensdag 25 juli 2001 15:03 schreef Meister het volgende:
Geweldige karakters, retegoed acteerwerk, bijna alles aan Finals is van on-Nederlands niveau en de serie is een echte verademing in vergelijking met de trieste meuk waar de meeste zenders ons op tracteren. De laatste tijd gaat het script misschien wat over de top, maar voorlopig lig ik nog iedere week in een stuip
quote:Tja, de reden dat je aanvankelijk misschien denkt dat het 'echt' is, is OMDAT het acteerwerk zo kut is....
Op woensdag 25 juli 2001 15:58 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Weet je zeker dat je kijkt waar wij het over hebben?
quote:Dat was echt bezopen!
Op dinsdag 24 juli 2001 14:05 schreef BdR het volgende:
wat anders.. het werd me wel heel duidelijk dat et niet echt was toen bij die ene begravenis alleen die klas aanwezig was, familie was in geen velden of wegen te bekennen.. what's with that!?ivm productiekosten ofzo?
Vanavond om 22.17 uur weer een Finals Zomer aflevering
TOT HET MOMENT DAT IK HOORDE DAT HET NEP WAS
Maar goed, wat bleef staan was een erg originele, goed geacteerde serie. Prima om je zondagavond-shoarma bij op te eten.
quote:Precies, waarom denkt iedereen meteen dat ze zo goed kunnen acteren?? Het lijkt meer op een Big Brother met een script.....dat was tenminste echt
Op woensdag 25 juli 2001 16:09 schreef Izzy_Mendelbaum het volgende:[..]
Tja, de reden dat je aanvankelijk misschien denkt dat het 'echt' is, is OMDAT het acteerwerk zo kut is....
Maar wat ik jammer vind is dat ze eerst aan t einde zeggen dat t dus is acteerd ( wat ik totaal nie doorhad ) , maar dat ze daarna dus Finals Zomer maken en dan weet je dus al dat ze acteren, jammer..
en hoezo naief?... hoe kan je nou in hemelsnaam denken dat het 'echt' is??
waardeloze acteurs.. en de verhaallijn veel te overdreven en gedramatiseerd om nog een beetje realistisch te zijn...
ook belachelijk: kijkers trekken door te verkondigen dat het 'echt' is (velen trapten er blijkbaar in).. en dan als de buit binnen is, doodleuk verkondigen dat het allemaal bullshit is
Nu wetende dat het nep is, kan ik wel zeggen dat de karakters te verschillend zijn om in IRL een vriendengroep te vormen maar toch......
Ook wel een leuke verhalenlijn. Je gaat echt meeleven.
Het feit dat veel mensen (iig het eerste seizoen) geloofden dat het echt was, getuigt toch wel van uitzonderlijke acteerprestaties
Zoals al eerder opgemerkt, van alle series en soaps die ik gezien komt dit toch wel aan het hoogste realiteits en acteer niveau. Vind ik.
Ik kijk amper dit soort zeep maar dit is wel klasse.
En niet zo'n overdreven gezeur als Westenwind of The Bold.
quote:De zomerafleveringen zijn afgelopen, maar er komt vast nog wel een volgende serie.
Op woensdag 08 augustus 2001 10:27 schreef dutchie het volgende:
Is het nou eik afgelopen? Ze gingen allemaal naar huis behalve Jamie die nog een brief moest voorlezen.
Het leek me zo, wat zou ik eens zeggen, final.
Ws dan zonder Patrick, want die zal wel vast zitten.
Wat betreft realisme: iedereen die met zo'n verhaallijn dacht dat het echt was, heeft een beetje een verkeerd beeld van deze wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |