Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mij ook
Dat jij droog bent en grappen maakt dus hè
kip / eiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik maak wel een foto met mijn webcam.
Apuffhhquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat krijg ik hier ook altijd te horen!!!! Over jou!
![]()
![]()
![]()
Word ik weer gedisst?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Dan maak ik thuis of op school eens een leuk grapje, en dan moet ik het weer aanhoren:
"bar_rel is zó droog en hij maakt altijd grappen"
Het is gewoon niet eerlijk!!!
echt waar??? ik wil ook, maar ja: geen geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
A. Ga ik wel doen, Laseroperatie..
oh ff lezen wat er ook alweer stond danquote:B. Ennuuh.. hoort aan mekaar
quote:C. Hmz.. biertje Babette of diploma...
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?quote:
close.. closequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?
Ali Bquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Als je nou je pet achterstevoren op je hoofd zet, terwijl je zelf ook achterstevoren zit....zit die pet dan normaal op je hoofd?
Achterstevoren, is dat voor of achter?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Als je nou je pet achterstevoren op je hoofd zet, terwijl je zelf ook achterstevoren zit....zit die pet dan normaal op je hoofd?
Nee, echt niet!!quote:
Ik zou maar stoppen na dezequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!
Zo ben ik gewoon..
Jeez, accepteer me nou gewoon eens hoe ik ben
hehe, ja, die gast die zwemmend z'n tassen op ging halenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Het weer is in Glastonbury iets minder..
Daar kunnen ze in Bangla-desh nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Het weer is in Glastonbury iets minder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |