Heb ik ! Bevalt supergoed. Met name de Omnibounce, vond het wel duur voor een plastiekje maar het licht wordt echt mooier en diffuser.quote:
past dat ding bij jou ook zo slecht?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Heb ik ! Bevalt supergoed. Met name de Omnibounce, vond het wel duur voor een plastiekje maar het licht wordt echt mooier en diffuser.
Als ik 'm er recht op duw wel. Ik begin altijd scheef en schuif 'm er dan overheen. Hij moet ook wel een beetje klemmen......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef PankPinther het volgende:
[..]
past dat ding bij jou ook zo slecht?
dat zou inderdaad leuk zijn, hoewel ik zelf experimenteren ook erg leuk vindquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Pikkebaas het volgende:
We moeten eigenlijk eens wat tips neer gaan zetten voor flits-fotografie. Ik ben aan het experimenteren geweest met draadloos flitsen met de SB-600 en de D70 in commander mode maar ik zou nog wel wat tips kunnen gebruiken. Met name over locatie van de flits, het effect en de intensiteit (flash exposure compensation).
dat is zeker een groot verschil ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef wendywendy het volgende:
Dank. Het is wel gruwelijk wennen moet ik zeggen. Ben overgestapt van een sony naar een nikon. Best een groot verschil.
Wat is erger: dag wachten en met vriending lekker de sauna in of geen saune en ook niet wachten......quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef miekd het volgende:
Goddammit, Post langsgeweest. Was ik met m'n vriendin in Thermae, en m'n moeder was net weg. Moet ik hem morgen ophalen.![]()
welk merk, waar gekocht, prijs?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:07 schreef miekd het volgende:
Diffuser past trouwens perfect erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |