Dat probleem heb ik dus ook. Ik weet nog niet welke ik ga kiezen. A.s. zaterdag maar eens met de canon eos 350d spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:12 schreef bluebit het volgende:
ik sta op het punt om een keuze te maken tussen een 350D en D70, en eigenlijk heb ik al besloten voor de nikon te gaan, maar nu kan ik aan een D70f(!?) komen. Ik heb google uitgeput maar het nieuwste model lijkt toch s te zijn. Alleen in forums staat het een en ander over een nieuw model wat d70f zou heten. Er is echter niets over specificaties bekend.
f en s lijken in spreektaal ook nog eens op elkaar dus ik zit echt te twijfelen.....weet iemand hier meer over?
In dat persbericht een beetje engrish? Want ik vindt "poisoning images" toch wel raar eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:46 schreef CompuMess het volgende:
hier gevonden:
[..]
Let ff op de release date, da's één april...
Heb je het apparaat al live kunnen bekijken???
Voor zover ik weet (en heb gevonden op de reviewsites) gaat het zeer waarschijnlijk over de D70s, de verbeterde versie van de D70.
Persoonlijk zou ik voor een 'oude' D70 gaan en deze na aankoop gelijk voorzien van firmware versie 2. Op die manier krijg je dezelfde mogelijkheden als de D70s en spaar je mooi een paar honderd euro uit. (Of je moet het iets grotere display achterop de camera het prijsverschil waard vinden...)
Ik had besloten voor de Nikon D70 zonder S te gaan - de D70 kost zo'm 900 euro en je upgrade hem idd zo op naar almost D70S stuff. Er zitten wat kleine verschillen op een betere lichtmeter o.i.d. en een groter beelschermpje, maar dat maakt de piitige meerprijs een beetje ... too much, zeker als je bedenkt dat de upgrade is voornamelijk software based en die update is bij Nikon te krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:52 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Ik weet nog niet welke ik ga kiezen. A.s. zaterdag maar eens met de canon eos 350d spelen.
goede koopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef psychosucker het volgende:
Heb vandaag mijn D70 binnengekregen; gisteren besteld bij digicamshop.nl voor 869 Euro ( +5 Euro rembours)![]()
Wat jij wil is de Lumiquest !quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef miekd het volgende:
Een diffuser noem ik inderdaad een accesoire dat een must is. Daarnaast heb ik zitten lezen en zag ik dingen over gelfilters? Sowieso wil ik dan iets hebben om de harde witte kleur van de flitser te verzachten, dus ik dacht dat deze gelfilters daarvoor te gebruiken zijn?
Zijn er verschillen in merken en kwaliteit hierbij?
Ik gaat eens even het internet afstruimen naar informatie over dit dingetje !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Wat jij wil is de Lumiquest !
[afbeelding]
Er zijn goud en zilverkleurige plaatjes om het licht te kleuren.
doe je het wel safe dan ...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef bluebit het volgende:
whoehoe, raad eens wat vanavond naast me in bed ligt?
ze heet D70s.
ik laat het lenskapje er uiteraard op zitten, duh.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
doe je het wel safe dan ...
voorlopig droom ik alleen nog maar even over de D2x
Of gewoon downloaden:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:59 schreef CompuMess het volgende:
Als je je mailadres ff achterlaat op m'n website, zal ik maandag ff een NL PDF versie voor je klaar zetten...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef Mr_Parker het volgende:
Ik merk dat velen hier toch net wat te laat waren met hun aankoop van de D70 kit met de 2 lenzen.
Toen de mediamarkt die btw actie had, deed hun zuster maatschapij Marko gezellig mee. Zij hadden destijds wel de Nikon D70, en in combi met de 2 lenzen en een (wellis waar kleine 256mb) cf kaart was dit incl.Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Firmware update, en ik ben sinds dien super blij.
Deze camera vond ik persoonlijk veel fijner in de hand liggen dan de Eos 350D, mede vandaar mijn keuze.
Ik heb gister ¤866 uitgegeven aan de D70 kit met 18-70.
Heb ik ! Bevalt supergoed. Met name de Omnibounce, vond het wel duur voor een plastiekje maar het licht wordt echt mooier en diffuser.quote:
past dat ding bij jou ook zo slecht?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Heb ik ! Bevalt supergoed. Met name de Omnibounce, vond het wel duur voor een plastiekje maar het licht wordt echt mooier en diffuser.
Als ik 'm er recht op duw wel. Ik begin altijd scheef en schuif 'm er dan overheen. Hij moet ook wel een beetje klemmen......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef PankPinther het volgende:
[..]
past dat ding bij jou ook zo slecht?
dat zou inderdaad leuk zijn, hoewel ik zelf experimenteren ook erg leuk vindquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:18 schreef Pikkebaas het volgende:
We moeten eigenlijk eens wat tips neer gaan zetten voor flits-fotografie. Ik ben aan het experimenteren geweest met draadloos flitsen met de SB-600 en de D70 in commander mode maar ik zou nog wel wat tips kunnen gebruiken. Met name over locatie van de flits, het effect en de intensiteit (flash exposure compensation).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |