Nog een gedachtenkronkel van mij.
Misschien houden ze ons nauwlettend in de gaten met apparatuur. Dat ze alles zien wat op aarde gebeurt maar niet zoveel ingrijpen. Zijn ze bang of hebben ze geen behoefte om met deze mensheid in contact te komen vanwege de oorlogen en haat?
Misschien zijn ze zelf bezig om ook zichzelf te verbeteren met techniek en het verkennen van andere plekken. Alleen zullen ze waarschijnlijk stukken beter zijn in hun werk. Ik zou eens willen weten waar ze mee bezig zijn
Op discovery channel een stuk gezien dat aliens er heel anders kunnen uitzien. Als een soort van rare dieren met allerlei kleuren. Maar dat is misschien ook maar een theorie en is misschien ook maar 1 van de vele soorten.
En ik ga denken weer
![]()
Ik hoop dat ze me informatie doorspelen meer, wat mij betreft mogen ze me altijd informatie doorspelen. Zolang ik maar geen rood oog krijg of een bloedneus
![]()
Ik sta dus altijd ter beschikking voor ze en hoop ook dat ze voor mij ter beschikking staan als ik hulp nodig heb. Kortom:
Vriendschap met ze. En dat heb ik al. Alleen is het contact nog niet optimaal, er zitten storingen in het verkeer en nog meer. Storingen in de atmosfeer wellicht. Een ruis die optreedt.