Die reken ik goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
bep brul van loenatik
Die ogen, hč?quote:
Dat is goed!quote:
Tuurlijk mag dat, ik ben soms best coulant hoor.quote:
Is die meneer afgelopen week nog voorbijgekomen in De Gelderlander misschien ?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
Ehm, meneer is misschien een schrijver?
Ik zou het niet weten, Sooty. Ik blader het sufferdje alleen op zaterdagen even door.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:26 schreef sooty het volgende:
Is die meneer afgelopen week nog voorbijgekomen in De Gelderlander misschien ?
Finders keepers, losers weepers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:26 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Heel goed, Tokay.
Zeg, die Peter van Straaten, hč, die zou ik ook hebben herkend, maar ik was niet on line. Overmacht, zogezegd. Wat nu?
Eerst die van mij raden, voor je je een houding aanmeet,quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie zeuren over Peter van Straten man ik ken er zoveel waar ik te laat ben.
Dan krijg je van mij toch gewoon een bonuspunt, hoor pyl!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:26 schreef pyl het volgende:
![]()
Heel goed, Tokay.
Zeg, die Peter van Straaten, hč, die zou ik ook hebben herkend, maar ik was niet on line. Overmacht, zogezegd. Wat nu?
quote:
Ja, ja, jij mag ook meeraden........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
Hč bah, wat doen jullie inene klef zeg.
En ik dan?
ben je ziek?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn biologische vader was een siciliaan. Maar ik herken hem niet Puzzo als gokje. Verder trusten want ik ga naar bed.
Is het niet veel te warm om nu al te gaan slapen ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mijn biologische vader was een siciliaan. Maar ik herken hem niet Puzzo als gokje. Verder trusten want ik ga naar bed.
Nee, even geen tijd nu.quote:
Wel 300 posts vandaag, dus het is geen reuma Dollequote:
Dat was een Amerikaan, Soot. Daar gaat je prestige.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef sooty het volgende:
Sicilliaanse schrijver ? Mario Puzzo ?
zoveel haal ik er niet vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel 300 posts vandaag, dus het is geen reuma Dolle
Nu doe je eng, pyl!quote:
Gooi 'm maar naar de buren. Zonder google wordt-ie vermoedelijk niet geraden hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was een Amerikaan, Soot. Daar gaat je prestige.....![]()
Mijn meneer is bovendien van een geheel andere generatie. Hij overleed in de jaren dertig, niet lang nadat hij de Nobelprijs voor Literatuur had gekregen. Sicilië is nog steeds erg trots op hem.
Het zal het weer zijn.........quote:
Denk je nu echt dat er een dummy is die wel eens van Luigi Pirandello gehoord heeft ? Mij is de beste man ook volkomen vreemd.quote:
Okay, jij kent hem toevallig niet, ik toevallig wel. Welk criterium moet ik hanteren?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:03 schreef sooty het volgende:
Denk je nu echt dat er een dummy is die wel eens van Luigi Pirandello gehoord heeft ? Mij is de beste man ook volkomen vreemd.
Ha die Berkery!quote:
Jahoor, 10 minuten geleden nogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha die Berkery!
Heb jij toevallig weleens van Luigi Pirandello gehoord?![]()
![]()
Mijn criterium uiteraard: Als * sooty het niet weet, vergeet het dan maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay, jij kent hem toevallig niet, ik toevallig wel. Welk criterium moet ik hanteren?![]()
Dus ik moet voortaan eerst contact met jou opnemen? Mmmmmmmmm......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef sooty het volgende:
Mijn criterium uiteraard: Als * sooty het niet weet, vergeet het dan maar.
Ik blijf erbij dat de goegemeente hier nooit gehoord heeft van Luigi Pirandello. Ik kan dat niet bewijzen; Maar jij het tegendeel ook niet. Dankzij de drie tips Sicilie, schrijver en nobelprijs was-ie snel gevonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus ik moet voortaan eerst contact met jou opnemen? Mmmmmmmmm......![]()
Plaats jij liever nog eens zo'n lekkere zelfmoordenares (van wie trouwens ook niemand ooit gehoord had, bedenk ik me nu.............)
Een fijn plan zeg!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Tokay het volgende:
Zal ik anders gewoon weer een fijne tuinman doen?![]()
Het sarcasme druipt er weer van af, pyl.quote:
quote:Ik ga effe op zoek nar een leuk plaatje
Game on:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef pyl het volgende:
[..]
....
Plaats jij liever nog eens zo'n lekkere zelfmoordenares (van wie trouwens ook niemand ooit gehoord had, bedenk ik me nu.............)
Kijk, eindelijk een medestander!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef fotoloog het volgende:
Luigi is toch het broertje van Mario?
In deze barre tijden kan je op me rekenen !quote:
Yep. Actrice uit een tv-serie waarvan de rest van de cast ook niet ongeschonden vandaan is gekomen. Zij had een radio-interview in 1999 (met Howard Stern ?) een week voor haar dood, waarin ze claimde weer 'geheel clean' te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
Jemig, rottendotcom, dat plaatje komt echt uit de goorste krochten van internet!
Vandaar dat je zo lang wegbleef!
Hmmm, een actrice uit een tv-serie?
Inderdaad Berkery.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef Berkery het volgende:
rotten.com kennende lijkt mij dit een 'kijk-eens-hoe-lief-ze-er-vroeger-uitzag'-foto van een dame die er een bedenkelijke levenswandel op nahoudt. Ofzoiets.
Weet ik toch, Foto!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef fotoloog het volgende:
In deze barre tijden kan je op me rekenen !
Neuh. Zij zat in een TV-serie met deze leuke kleine negert:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:44 schreef pyl het volgende:
Is ze uit Beverly Hills 90huppeldepup?
Dat is een begrijpelijke vergissing; Dat denkt iedereen namelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:49 schreef Berkery het volgende:
Is dat Webster?
" And Webster yeah Emmanuel Lewis cause he’s the Anti-Christ "quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat is een begrijpelijke vergissing; Dat denkt iedereen namelijk.
Webster werd gespeeld door Emmanuel Lewis. Mijn negertje heet Gary Coleman.
Ze heet Anoxagoras? Thales? Anaximenes? Xenophanes? Zeno? Plato? Pythagoras? Aristoteles? Socrates?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef sooty het volgende:
Haar achternaam is gelijk aan die van een Griekse filosoof.
Go, pyl go
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:01 schreef pyl het volgende:
Julius Nyerere.....
Guttegut wat een televisie; op zeker moment besloot mevrouw pyl maar om de keukenrol erbij te pakken........![]()
![]()
Ecce Homo!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Falcone?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:31 schreef pyl het volgende:
Ja, dat is het schorem dat Falcone liet opblazen, Toto Riina (een Siciliaan om minder trots op te zijn......).
Nope! Anti Maffia.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:47 schreef pyl het volgende:
Ik was even elders, signore_a.
Weer een mafioso, zeker?![]()
Ola Tokayquote:
O ja, maar hoe heette die ook alweer..........quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Maatje van jouw meneer. Ook vermoord.
Paolo Borsellinoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:59 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, maar hoe heette die ook alweer..........![]()
Bartoso, zoiets?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Paolo Borsellino
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:16 schreef Tokay het volgende:
Dat is een acteur, toch?
Heb je hem weer met z'n cryptische omschrijvingenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Brak door als dokter die nog op tijd naar bed moest.
Hij speelde een soort wonderkind dat al op zijn 15de dokter was ofzo. Doogie Howser MD heette dat programma.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n cryptische omschrijvingen![]()
Och ja, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet Neil Patrick Harris.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:44 schreef fotoloog het volgende:
Pierre de Coubertin
Inderdaad. Bijnaam 'het varken'. Foto kent hem misschien wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet bekend in het vechtsportgenre, mr_a.
Tenminste, ik neem toch aan dat meneer zich in die kringen bevindt?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:10 schreef fotoloog het volgende:
Wesley Snipes
Nou ja, in dat geval, toch aardig dat je langskwam.quote:
Meneer was bestuurder.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:40 schreef fotoloog het volgende:
Politicus?
Geen dominee.quote:
Marion Barry, Cokesnuivert.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:19 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft een meisjesvoornaam en een jongensachternaam...
sooty did it againquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:32 schreef sooty het volgende:
Marion Barry, Cokesnuivert.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ja arme Aaron had zelf graag een pingel genomen vandaag.
Zo hé, jij bent echt goed!quote:
Ja, hč!quote:
Dat is een fabeltje dat we altijd verliezen. PSV won er de EC mee en Ajax de WB. Het is het gooien met een dobbelsteen. Niemand gooit vier keer een zes na elkaar. Totdat het wel gebeurt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:15 schreef sooty het volgende:
[..]Hij is toch van de generatie die sowieso een shootout verliest.
En eerlijk gezegd speelden de Nigerianen beter; dus verdiend.
Voor jou zal ik nog wel een passende classificatie verzinnen, okay?quote:
Dat privilege is weinigen voorbehouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, hč!
Maar niet da bomb, begrijp ik......![]()
Wahaaaaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De eerste met het goede antwoord, krijgt van mij aardbeien met slagroom.![]()
Wehehe.quote:
Piet Keizer ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Simon Tahamata!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jammer, geen aardbeien met slagroom voor jou.quote:
Rinus Israel ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nee ,man,dit willem Suurbier !quote:
Obli!!!quote:
Maar goed dat ze geen sex heeft beloofdquote:
Zeg dan gewoon dat je geen aardbeien lust, man.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:42 schreef sooty het volgende:
Rinus Israel ?
Dat krijg ik toch wel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen sex heeft beloofd
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen aardbeien lust, man.![]()
Solly hool...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Ja,vort,nu mijn plaat !
Daar sla jij de plank een heel eind in de goede richting........quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Solly hool...![]()
Is jouw meneer de grondlegger van de Nederlandsche Spoorweegen?
Dan zal het wel George Stephenson zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Daar sla jij de plank een heel eind in de goede richting........
Denk niet dat een ander hem had geradenquote:
Nee, maar het is altijd aardig om te zien waar men dan mee komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk niet dat een ander hem had geradenNiet als bluf beschouwen aub.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:05 schreef Bolkonsky het volgende:
Linnaeus?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's geen Fransman, Bolko.
![]()
Het zal Lamarck zijn.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's geen Fransman, Bolko.
![]()
Het zal Lamarck zijn.
't Schoot me net te binnen.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef sooty het volgende:
[..]
't Schoot me net te binnen.
Maar inderdaad. Je hebt gelijk. Volkomen ridicuul dit soort plaatjes hier.
Ik heb me suf-gegoogled.
Dat kan wel kwaad, die hebben al zoveel te verduren nu. Heiniken open trekt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je dan elke keer Linda Evans en Linda Gray,je hersens een beetje pijnigen kan toch geen kwaad ?
Denk je nu echt dat de gemiddelde Rjpvd bezoeker weet wie Lamarck is ? Ik weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoezo?
Wil je dan elke keer Linda Evans en Linda Gray,je hersens een beetje pijnigen kan toch geen kwaad ?
Het grappige is dat Sooty de laatste dagen ook alleen maar plaatjes plaatst die niemand raadt................ hč Soot?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef fotoloog het volgende:
Hoezo?
Ben ik het helemaal mee eens. Trouwens, wat voor de een moeilijk is, kan voor de ander een makkie zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoezo?
Tssssssss.,ik post voor jou straks een plaatje van iemand uit Dallas met een levercirrosequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de gemiddelde Rjpvd bezoeker weet wie Lamarck is ? Ik weet het nog steeds niet.
Ja, maar Soot, Lamarck was de - essentiële - voorloper van Darwin en zijn evolutietheorie. Cruciale figuur hoor. Moet jij toch weten, als echte bčtaman........quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:19 schreef sooty het volgende:
Denk je nu echt dat de gemiddelde Rjpvd bezoeker weet wie Lamarck is ? Ik weet het nog steeds niet.
Mwoah. Kijk eens onder je eigen post. Met behulp van google heb ik 's-mans volledige naam teruggevonden. Maar ik dacht dat googlelen hier niet de bedoeling was. Ik probeerde slechts het topic aan de gang te houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sooty de laatste dagen ook alleen maar plaatjes plaatst die niemand raadt................ hč Soot?![]()
Da's Larry Hagman. Die raad ik al voordat-ie geplaatst is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tssssssss.,ik post voor jou straks een plaatje van iemand uit Dallas met een levercirrose
*Zoomlens pakt*quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:31 schreef fotoloog het volgende:
*Zoomlens pakt*
Nee. Een Nederlandse agrarisch sociologe van niet-westerse gebieden.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
Adjunct-directeur-generaal op het landbouwdepartement van de FAO, de voedsel- en landbouworganisatie van de Verenigde Naties in Rome.
Hoogleraar plantaardige productiesystemen geweest aan de universiteit van Wageningen, nu ook gasthoogleraar in Leiden.
O ja, en ook schrijfster.
Daar is ze ook al eens geweest, ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
Dat klinkt als een aankondiging van 'Zomergasten'
1992?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:02 schreef Berkery het volgende:
Ah. De laatste Zomergasten die ik gezien heb was met Ischa Meijer![]()
Maar dan toch wel iets, begrijp ik hieruit.quote:
Ja, dat hoofd ken ik wel - ik kan er alleen geen naam bij bedenken............quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:25 schreef Berkery het volgende:
De ander is minstens zo bekend
Ik zal maar niet vertellen wat er op de door jezelf weggehaalde post stond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
![]()
Té moeilijk voor Dummies.........
Sorry Soot, ik kon het niet laten...
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Oblivion het volgende:
Don Cherry.
Een zingende golferquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
De enige man die en een carriere heeft gehad in zang en golf.![]()
Antwoorden hebben elkaar gekruist...quote:
Rechts is Dean Martin, geboren Dino Martinoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Oblivion het volgende:
...
Zocht eigenlijk op de rechter man, kwam deze tegen...![]()
...
Ja, zo maak je nog eens wat mee!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb gezocht op Dean Martin, en Don Cherry kwam daardoor in het vizier...![]()
That's all!
Ik wil niet vervelend zijn Obli, maar er zijn vele Don Cherrys. De man op jouw plaatje links is vermoedelijk de meest onbekende Don Cherry die er bestaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb gezocht op Dean Martin, en Don Cherry kwam daardoor in het vizier...![]()
That's all!
I know, staat ook gewoon op de pagina waar die foto vandaan komt met Dean Martinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn Obli, maar er zijn vele Don Cherrys. De man op jouw plaatje links is vermoedelijk de meest onbekende Don Cherry die er bestaat.
Wellicht heet-ie gewoon Piet Jansen.
Zeker weten? Waren 13 jaar samen; misschien wel de beroemdste caddy ter wereld....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef sooty het volgende:
Zijn caddy ken ik niet.
Al waren ze 34 jaar samen; Zonder google zou ik het niet weten....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker weten? Waren 13 jaar samen; misschien wel de beroemdste caddy ter wereld....
Fanny Sunesson dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Nou ja, ik ken haar ook alleen bij de voornaam: Fanny.
Next!
Jij nog iets tegengekomen, toevallig, Obli?![]()
Goedenmorgen Pyl !quote:
Hartstikke blij na een gewonnen wedstrijd, zo te zien.........quote:Op zondag 26 juni 2005 11:40 schreef fotoloog het volgende:
Uiteraard is het Dino...
Ja, nou kan het nog effe.............quote:Op zondag 26 juni 2005 11:49 schreef fotoloog het volgende:
We gooien er ff weer een wetenschappertje in....
NLquote:Op zondag 26 juni 2005 11:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, nou kan het nog effe.............![]()
Meneer is een 18e eeuwse Engelsman?
Ik blijf anders wel weg hoor...quote:
Mmmmmmmm.........zag Herman Boerhaave er zo uit? Ik dacht het niet, maar ik neem geen risico. Herman Boerhaave, dus.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:53 schreef fotoloog het volgende:
NL
Niet zo dramatisch,Tokay !quote:
Geen Boerhaavequote:Op zondag 26 juni 2005 11:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmmmm.........zag Herman Boerhaave er zo uit? Ik dacht het niet, maar ik neem geen risico. Herman Boerhaave, dus.
Wel een medicus?
Let op het subtiele PI-gebruik, foto.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:57 schreef fotoloog het volgende:
Niet zo dramatisch,Tokay !
Oké....oké........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |