gelukkig hebben wij onze seksuele top pas op onze 30-e en mannen al op hun 18e dat compenseertquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:22 schreef SeLang het volgende:
Behalve dan de leeftijdcatagorie 14-25jr.
Die kunnen elke vent krijgen die ze maar willen.
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de gemiddelde vrouw haar vruchtbaarheids- en aantrekkelijkheids piek bereikt op 17-jarige leeftijd.
Maar na de 25 is dat natuurlijk afgelopen. Dan treedt het verval in en begint de biologische klok moeilijk te doen. Lichaam en geest vinden dat er kinderen gebaard moeten worden terwijl het zogenaamde 'gezond verstand' en de maatschappij zeggen dat ze carriere moeten maken.
Als compromis doen vrouwen daarom meestal vage alpha- of gamma baantjes in deeltijd om cognitieve dissonantie te onderdrukken![]()
Na hun 30-ste gaat het pas echt hard bergafwaards. Daar wil ik nieteens over uitwijden
Wat een kutleven
Gelukkig ben ik een vent
Net alsof jij dat weet, mannetje van 16.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef Imperium het volgende:
boven de 30? baaah.. rimpelkut
lekkere jonge meiden![]()
![]()
![]()
Misschien kan hij het niet weten, maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:32 schreef type_29 het volgende:
[..]
Net alsof jij dat weet, mannetje van 16.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef type_29 het volgende:
Nou weet ik waarom je in Tailand zit.
Je bent dus een kleine meisjes verkrachter.
Oftewel een vieze gore pedofiel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Misschien kan hij het niet weten, maar hij heeft wel gelijk
rimpelkut....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef Imperium het volgende:
boven de 30? baaah.. rimpelkut
lekkere jonge meiden![]()
![]()
![]()
zijn taiwanese meisjes na hun dertigste al zo lelijk ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:44 schreef SeLang het volgende:
Misschien kan hij het niet weten, maar hij heeft wel gelijk
Met jouw bestaan is echter meteen bewezen dat er ook mannen zijn die een kutleven hebben. En ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen dat er bij jou tevens geen aantrekkelijkheidspiek aanwezig is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na hun 30-ste gaat het pas echt hard bergafwaards. Daar wil ik nieteens over uitwijden
Wat een kutleven
Gelukkig ben ik een vent
Dit is niet mijn mening maar de mening van de gemiddelde man.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:04 schreef ActaniA het volgende:
vrouwen op hun 17e het mooist?
Ah mooiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |