ik zou zeggen kijk in de link. maar omdat ik vandaag in een ow zo vrolijk bui ben zal ik het je even uitleggen. whatpulse is een wedstrijd op internet. het gaat er in deze wedstrijd om dat je zoveel mogelijk keys en clicks haalt. dat zijn dus keren dat je met je muis klikt en dat je op een toets van je toetsenbord hamert. nu is er ook een "competitie" voor teams. er is daar een fok! team bij. deze zijn de laatste tijd zeer goed bezig. we staan op plek 7. we kunne echter altijd nog hoger en daar hebben we jullie steun voor nodig. het enige wat je te doen hoeft is het progje te downloaden wat je keys en clicks bijhoud en te installeren en dan af en toe te pulsen. voor uitgebreidere informatie verwijs ik je naar de link in de openings post.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef splendor het volgende:
wat is whatpulse? hopelijk niet iets met rijnout oerlemans want dan blijf ik er ver uit de buurt
je hoeft niet extra te typen je hoeft alleen alles wat je typt te laten tellen door het programma'tje. het programma telt dus alleen het registreert niet welke toetsvolgorde je gebruikt ofzo iets.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:28 schreef wadgem het volgende:
Ja ik ga even mijn RSI verergeren voor een kinderachtig wedstrijdje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |