als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:32 schreef Grobbel het volgende:
Wordt er trouwens nog weer eens een keer een afkoeldagje met onweer verwacht? Het wordt er nochtans weer eens tijd voor.![]()
Zeker als je alleen maar binnen zit om essays en papers uit te werken, of om te studeren.
Ach god ja, Rockin' Park. Een paar kilometer van mijn huis af. Leuke timing.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....
Nee, eind van de nacht en morgenvroeg. Tot zover het weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als we die ellende zondag maar niet krijgen dan....
Zou vanavond na acht uur (gisteravond dus inmiddels) gebeuren zeiden ze gisteren (eergisteren). Vanuit het (zuid)westen. Hier dus. Nou, nog geen druppel gezien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:32 schreef Grobbel het volgende:
Wordt er trouwens nog weer eens een keer een afkoeldagje met onweer verwacht? Het wordt er nochtans weer eens tijd voor.![]()
Hou op schei uitquote:Zeker als je alleen maar binnen zit om essays en papers uit te werken, of om te studeren.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, eind van de nacht en morgenvroeg. Tot zover het weer![]()
Ik heb t opgezocht... maar natuurlijk haalt Scrut het puntje wel op...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
Nou kom op Scrut of iemand anders, natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:39 schreef Grobbel het volgende:
Ik had het ondertussen al opgezocht, maar dat had je wellicht al gemerkt.![]()
tevens hint
Hè hè...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is de hint vermoedelijk. Ik zat te denken aan Really maar het zal dan wel Naturally zijn![]()
Oei Scrut, brother52 was je nog voor ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef brother52 het volgende:
Om terug te komen op de vraag, Naturally??
dat krijg ik tenminste als ik natuurlijk vertaal
Ook GLO is inmiddels bevangen door de hittequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo te zien is m'n brother52 me voor
Warm hè GLO?![]()
Ik heb al zo veel punten gehaald vandaag dat ik vooral moeite heb nieuwe vragen te bedenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar dat is puur omdat ik aan het vertalen geslagen ben, puntje mag je hebben van mij, als ik de volgende vraag mag doen
D'ohquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo te zien is m'n brother52 me voor
Warm hè GLO?![]()
Jij was de eerste met het goede antwoord. Dus of je wilt of niet, je krijgt het punt - én de nieuwe vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar dat is puur omdat ik aan het vertalen geslagen ben, puntje mag je hebben van mij, als ik de volgende vraag mag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |