vorige week kreeg ik anders geen eten door dit hoooer homotjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef rihago het volgende:
[..]
die zorg dat je een dak boven je kop hebt en vreten op tafel hebt... en schone kleren heeft..
Neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
ja mooi tiefushoer kenker wat een slet
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
ja mooi tiefushoer kenker wat een slet
achossieeequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
vorige week kreeg ik anders geen eten door dit hoooer homotje
Dat zal jongentje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:31 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
vorige week kreeg ik anders geen eten door dit hoooer homotje
Post anders even niet meer, als je niet normaal nederlands kunt typenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:33 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
dan wil ik eerst een foto jeweettoch mss bne je elijk
is toch niet zo moeilijk? op een ingelogde pc een niet-bestaand adres opgeven, klaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:33 schreef jogy het volgende:
Uhu, en je moeder is zo slim dat ze weet hoe je een account moet slopen?
Elijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:33 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:33 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
Of een schopje OVJLquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
Als de modjes dit zien, gaat er dan geen slotje op?
Ik vind namelijk dat uit respect (wat TS duidelijk niet kent) dit topic dicht moet.
ik vind dat er in de policy van fok! moet komen dat je respect voor je ouders hebt...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik vind namelijk dat uit respect (wat TS duidelijk niet kent) dit topic dicht moet.
Pffft, lees je eens in zeg, kijk op Zed_Leppelin, dit is een garpjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
jij geilt echt op je moeder ofzo he ga der likken ofzo sukkeltjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:37 schreef rihago het volgende:
[..]
ik vind dat er in de policy van fok! moet komen dat je respect voor je ouders hebt...
anders een permban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |