tot je 18'de ben je nog steeds een kind, en imho blijf jij altijd een kut kindquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
kkind?? ik ben toch geen 12 joh jesus sukkel
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef ZepLeddelin het volgende:
vanavond wel lekker zuipen :d mag eigenlijk ook niet maar ik zei geoon dat ik bleef logeren bij iemand![]()
:D
mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef ZepLeddelin het volgende:
vanavond wel lekker zuipen :d mag eigenlijk ook niet maar ik zei geoon dat ik bleef logeren bij iemand![]()
James Dean draait zich om in zijn graf door al jouw rebelsheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef ZepLeddelin het volgende:
13 danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
fuck u ik heb het toch gedan sukkelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:26 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ha jij bent dat mannetje wat vorige week niet mocht zuipen van zn moeder![]()
![]()
Kleine jongetjes willen aanrakenquote:
weet je? Later als je groot bent, dan lees je dit nog eens en dan ga je vast heel hard huilen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:27 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
fuck u ik heb het toch gedan sukkel
hahahahhahaha wat een stoephoer is je moeder!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef ZepLeddelin het volgende:
ZOooo dus me moeder kwam achter die topics enzo ging ze helemaal raar doen :S het was toch haar schuld dat ik pissig was kuthoer. Dus ging ze me account weggooien en mocht ik niet meer achter internet voor een week![]()
![]()
![]()
;r
maar nu ben ik gvd gewoon terug met andere
:D stomme kuthoer dat had je niet verwacht he ??!
![]()
![]()
![]()
Nee leek me ookal sterk dat je 12 zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
ja mooi tiefushoer kenker wat een sletquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef J.Flo het volgende:
[..]
hahahahhahaha wat een stoephoer is je moeder!!!
die zorg dat je een dak boven je kop hebt en vreten op tafel hebt... en schone kleren heeft..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
ja mooi tiefushoer kenker wat een slet
Wel leuk om te zien dat al die Groningse studentjes het woord pauper helemaal geweldig vinden.quote:
Ze zuigt wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf dat je bent dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |