Jaloers? Bezem knecht van de Lidlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:31 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf kassameisje is bij de ah...![]()
Waarom kies je dan voor de AHquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat een onzin, net of ik op mijn 19e Kies voor de AH omdat het daar zo gezellig winkelen is![]()
Ik ga altijd op de maandag met m'n schoonmoeder en we hebben ook niet echt last van lange rijen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier geen last van, elke zaterdag maar 1 of twee hooguit drie mensen voor je in de rij
Die zijn toch ook voor fruit enzo? Maar dan zitten er altijd van die kutpubertjes die niet eens 5 verschillende soorten appels uit elkaar kunnen houden. Dom volk. Waarom mag je het niet eens zelf afwegen. Vertrouwt Appie z'n eigen klanten niet ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:27 schreef DarkElf het volgende:
daar hebben ze bij de appie van die handige kaarten voor die voor hun neus hangen.
Punt 1: Omdat daar alles overzichtelijk is.quote:
idd dat je daar nooit komtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:17 schreef Nolius het volgende:
Ik graai niet uit dozen, dus ik kom daar nooit
Nou, in het filiaal waar ik kom zie ik toch vaak kak volk hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef RealKnuckles het volgende:
Aldizo een kutwinkel enkel paupers met een uitkering kopen daar
Kakkers leten daarintegen dan ook op iedere eurocentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, in het filiaal waar ik kom zie ik toch vaak kakvolk hoor.
Tussen kak en wel bedeelt zit een redelijk verschil.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, in het filiaal waar ik kom zie ik toch vaak kak volk hoor.
En omdat je gezien wilt worden met een AH-tas natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Punt 1: Omdat daar alles overzichtelijk is.
Punt 2: Hun Assortiment aanzienlijk groter is
Punt 3: Omdat het personeel daar een stuk vriendelijker is.
Punt 4: Ze daar bekende producten verkopen, zodat ik direct weet wat iets is, en niet eerst op de verpakking hoef te zoeken wat er in zit.
Punt 5: Ik niet tussen de WW stinkende consumenten wil lopen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Tussen de paupers, kampers en allochtonen ja.
Mij ook niet gezien![]()
Ik heb nu maar rosé van de Nettorama. Want die nieuwe van de Aldi is dus echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef PM-girl het volgende:
Je moet ook deze rosé nemen
[afbeelding]
is veel lekkerder en bij de jumbo te verkrijgen!
Die was ZEKER lekker ja !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:13 schreef Maquiladora het volgende:
Ze hebben destijds de frietjes met mexicaanse kruiden en gemengde groenten ook al uit de schappen gehaald
Wat is dat nu weer voor onzin ????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef RealKnuckles het volgende:
Aldizo een kutwinkel enkel paupers met een uitkering kopen daar
Ja dat zijn krenten... Mensen die alles doen om geld te besparen voor hun mercedes.. Mijn schoon familie is ook zo.. er is nergens geld voor.. dus boodschappen bij de aldi en lidl. kadootjes in de aanbieding op vooraad kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:27 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin ????
Er komen zelfs mensen met een dikke vette Mercedes....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |