Erik-Jan springt echt boven de gemiddelde 538-dj uit qua creativiteit. Toch vind ik hem zo goed op zijn plek als sidekick. Ik denk dat 3 uur EJ als presentator al snel te veel wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 20:51 schreef Sander170 het volgende:
Sommige jingles zijn echt te gek vind je ook niet?![]()
http://www.radio538.nl/rickquote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Willy_Wankalot het volgende:
Zijn die sidechicks eigenlijk nog ergens op foto's of webcam te zien? Of doen ze daar niet meer aan?
Een eerste probeersel is er al. Is echt kansloosquote:Het team achter het Radio-538 nachtprogramma 'Midden In De NachtRick' (MIDNR) wil multimediaal gaan werken. Dat zegt Erik-Jan Rosendahl, het creatieve brein achter het programma. "We willen echt multimediaal, we gaan gewoon kijken wat we allemaal kunnen doen. We proberen MIDNR iets meer inhoud te geven," zegt hij tegen RadioFreak.
whaha vaaaagquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:21 schreef Nolius het volgende:
Midden In De NachtRick wil multimediaal
www.radio.nl het is allemaal onzinquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef 2Drix het volgende:
Maarre zijn ze nou echt gestopt met MIDNR...Ik luisterde gister ff en ze hadden het er steeds over dat dit de laatste aflevering was![]()
Ik neem dus aan dat ze dan wel verder gaan, mischien dit jaar niet maar in 2006 weer denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
www.radio.nl het is allemaal onzin
http://www.radio.nl/2003/(...)/2005/12/102151.html
En natuurlijk samen met Bertje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef kikoooooo het volgende:
Moet je horen, wat henkie zingt achterstevoren![]()
tof dat je de jongles hostquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:11 schreef -TDJ- het volgende:
Dank je wel dat in de Openingspost mijn website staat
Henkfanclub.nl is van mij namelijk (Geen verkapte reclame post overigens!)
Op deze website zijn ALLE jingles plus HENK fragmenten te beluisteren, ook de Dagrap van Erik-Jan, en uiteraard de "Leuke" bellers staan erop!
Kost veel Tijd + Webspace en Data verkeer, Maar ja we doen het met zijn 3en en we doen het voor de lol, het leverd behoorlijk veel bezoekers op (Ruim 1000 unieke bezoekers per dag, in mijn ogen is dat veel) en ruim 4GB aan data per dag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:16 schreef iDex het volgende:
[..]
tof dat je de jongles hosttop dat mensen dat nog doen
![]()
![]()
google ads niets voor jouw site?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef -TDJ- het volgende:
[..]
Kost veel Tijd + Webspace en Data verkeer, Maar ja we doen het met zijn 3en en we doen het voor de lol, het leverd behoorlijk veel bezoekers op (Ruim 1000 unieke bezoekers per dag, in mijn ogen is dat veel) en ruim 4GB aan data per dag.
Hoe dan ook wij blijven doorgaan net zoals MIDNR
ik hoor van mensen dat ze vaak hun websitekosten eruit halen, ik zou er zeker naar kijken, en dan gewoon includen op iedere pagina.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef -TDJ- het volgende:
[..]
Nog nooit in verdiept... zal er van de week eens naar kijken... Nu eerst slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |