Idd, ik vind 'm ook niet zo spannend.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:14 schreef borisz het volgende:
zzzzzzzzz bij jens val ik in slaap
nee, komt misschien nog. wel mooi dat ze Sandra en Patrick zo in de zeik nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef its_me_ het volgende:
Het is weer zo verIk schakel nu in, zijn er sidechicks vandaag?
Die heeft er al een zware dag opzitten dan, vanochtend was hij nog in Barcelona en vannacht niet geslapen zei hij zelf vanmiddag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef Toad het volgende:
Vanavond Jeroen Nieuwenhuize i.p.v. Jens i.p.v. Rick.
Ze begonnen in ieder geval enthousiast, of was dat alleen Kurt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die heeft er al een zware dag opzitten dan, vanochtend was hij nog in Barcelona en vannacht niet geslapen zei hij zelf vanmiddag.
Ja idd zeg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Toad het volgende:
Wat klinkt die Emma rete geil!![]()
![]()
"Jij bent gek"![]()
Ja was wel mooi ja. Verder vond ik het saaie uitzending. Hopelijk vannacht sidechicks!quote:
Niet dus. Foutje van Barryquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef Toad het volgende:
Rick is terug.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:23 schreef Toad het volgende:
Vanavond zijn Rick en Henk terug.
Zeggen zequote:
no shit sherlockquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
Ja, oplettende luisteraars hadden het al vrij snel door, een paar dingen kloppen niet:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
Ben benieuwd of de webmaster in het complot zit. Hoe zit het trouwens met die sidechicks, zouden die geld krijgen om niet te lekken dat EJ Henk is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:56 schreef Kontiki het volgende:
Erg leuk, maar duidelijk in scene gezet. Prepaid telefoontje voor Rick gekocht misschien?
Het was 1x leuk, maar de lol is er wel vanaf idd. Degene die voor Rick in de nacht zat, had iets soortgelijks: 1 iemand moest dan met zijn auto in een rustige straat staan en zoveel mogelijk toeteren totdat de buurt reageerde. Dat was wat leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef Toad het volgende:
Toetertijd is zo saaiii...
Echt iets alleen voor vrachtwagenschaffeurs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |