abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29771957
Tis niet erg leuk met die corps meiden....
pi_29869326
Vanavond zijn Rick en Henk terug.
pi_29870415
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:23 schreef Toad het volgende:
Vanavond zijn Rick en Henk terug.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
EJ dus ook...
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 augustus 2005 @ 23:16:24 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_29871211
Ik luister weeer vann8
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_29874100
Het begin is wel aardig iig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
sig verwijderd door FA
pi_29874662
Die jingle.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29945564
Kickje.

Die dames die bellen en in de studio zitten zijn altijd wel erg 14.gif.
Nu zit er weer een dame in d'r BH.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou half 3 toetert heel Nederland.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29946949
Toeteren was leuk. En ze gingen langer door vandaag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar eh, ik vraag me een beetje af hoe lang ze nog doorgaan met Henk. Ik bedoel, hij blijft erg grappig maar op een gegeven moment moet het toch wel duidelijk worden dat het Erik-Jan is.
pi_29982738
De SMS doet het niet en ze gaan om 2.30 weer toeteren..
sig verwijderd door FA
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:30:30 #110
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_29982849
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:16 schreef Toad het volgende:

Nu zit er weer een dame in d'r BH.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zeggen ze
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_29983312
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef DaMook het volgende:

[..]

Zeggen ze
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja oke, laat me ff in de waan.
pi_29994548
EJ lijkt idd. verdacht veel op Henk:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Check de djengis kahn jingle
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!

Van: http://www.henkfanclub.nl/

[ Bericht 26% gewijzigd door Toad op 26-08-2005 14:06:41 ]
pi_30063007
Op Rick's weblog staat nu het telefoonnummer van Henk. Hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat 'Henk' gewoon Erik-Jan is, kreeg ik wel Henk aan de lijn. Van schrik meteen weer opgehangen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30072626
En nog een poging gewaagd, nu kreeg ik z'n voicemail.
Hier te beluisteren
De kwaliteit is bagger, maar zelfs met heldere ontvangst is dat gebrabbel niet te verstaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30075970
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Kontiki het volgende:
Hier te beluisteren
Daar past maar één smiley bij:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30091715
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
pi_30105977
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hmmmm, beetje vage foto....
pi_30109879
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
no shit sherlock
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ooit wel is afgevraagd waarom EJ zo stil is als Henk praat...zelfs als het over sex gaat....of toen EJ vrij had henk er ook niet was....enzovoort..

[ Bericht 14% gewijzigd door 2Drix op 30-08-2005 22:08:04 ]
pi_30115526
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
Ja, oplettende luisteraars hadden het al vrij snel door, een paar dingen kloppen niet:
- Henk kwam onverwacht voor het eerst in de uitzending, en nog geen 2 minuten later hadden ze zogenaamd snel een jingle in elkaar gezet. Dat is de 'tisss... tijd.... voor..'-jongle die je nu nog steeds hoort. Dat kan natuurlijk nooit zo snel gemaakt zijn.
- Henk zei laatst dat hij Rick nog nooit gezien heeft, maar hij was al eerder (zogenaamd) in de studio geweest voor dat nummer 'MC Henk'.
- En ik heb Erik Jan maar 1 keer wat tegen Henk horen zeggen, en dat kan natuurlijk makkelijk een sample zijn, want Edwin Evers lult ook quasi-live met zichzelf.

Maar toch blijf 'Henk' erg grappig, ik vind het knap hoe ze dat doen. Ik kreeg hem gisteren live aan de lijn toen hij ook in de uitzending was, en ik hoorde hem op de radio tegen mij schreeuwen: 'Leuk dat je belt, maar je begrijpt dat je nogal stoort!' Hehe
pi_30118089
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30118274
Erg leuk, maar duidelijk in scene gezet. Prepaid telefoontje voor Rick gekocht misschien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30118311
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:56 schreef Kontiki het volgende:
Erg leuk, maar duidelijk in scene gezet. Prepaid telefoontje voor Rick gekocht misschien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ben benieuwd of de webmaster in het complot zit. Hoe zit het trouwens met die sidechicks, zouden die geld krijgen om niet te lekken dat EJ Henk is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30154407
Die blonde sidechick, chiva is het volgens mij, is wel een schatje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
Zie: http://www.rickvanvelthuysen.nl/
pi_30189671
Toetertijd is zo saaiii...
Echt iets alleen voor vrachtwagenschaffeurs...
pi_30205215
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef Toad het volgende:
Toetertijd is zo saaiii...
Echt iets alleen voor vrachtwagenschaffeurs...
Het was 1x leuk, maar de lol is er wel vanaf idd. Degene die voor Rick in de nacht zat, had iets soortgelijks: 1 iemand moest dan met zijn auto in een rustige straat staan en zoveel mogelijk toeteren totdat de buurt reageerde. Dat was wat leuker eigenlijk.
pi_30308615
De sidechicks....

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Met dank dus aan Rick, link zie post hierboven.
pi_30309051
Och, vroegah bij de Morning J.E.M. had je altijd Chopper Bob, en dat was ook altijd E.J.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tralalalaaa
pi_30315394
Rick was toch altijd zo fel tegen webcams? Omdat radio dan zijn 'magie' verloor?
pi_30376907
Hij is moderne kunst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vandaag belde hij weer en ik dacht dat het iemand was die hem wilde imiteren, hij stotterde ook een beetje in het begin en daarna ging die opeens als een trein. Maar geen van die jocks die hem vroegen of hij het wel echt was, ze waren stil en lieten Henk aan het woord.

Er had al eens iemand gebeld en Henk proberen na te doen, en dat hadden ze binnen een seconde al in de smiezen en die beller was ook snel weg.

Tijdens sommige henkspelletjes hebben ze ook werkelijk zoveel lol daar in de studio, en reageren ze zo overdreven enthousiast op de uitspraken van Henk, dat het gewoon collega's onder elkaar moeten zijn. Die Henk kan onmogelijk in zo'n korte tijd zo goed hebben leren kletsen met die radiojocks.

Is me ook opgevallen overigens Henk een heel stuk minder langs komt waaien nu er sinds juni het gerucht gaat dat hij gespeeld zou worden door sidekick Erik-Jan Rosendahl:
(bron)

Maar lollig is hij zeker, denk dat overgrote deel van de luisteraars wel geloofd dat hij echt is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 8 september 2005 @ 06:55:09 #131
50442 DaMook
pi_30377426
Ze moeten deze uitzendingen gaan podcasten, ik kan vaak niet luisteren omdat ik geen radio heb ofzo en dan kan ik ze mooi via mijn iPod luisteren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dan wel de hele uitzending en niet van die fragmentjes zoals ze nu doen van Ruud en Edwin
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_30381332
Rick heeft al zijn eigen podcast. Maar inderdaad alleen met fragmenten. Meestal Dagrap, verhaal van Rosendahl, Henk en Toetertijd.

Ik denk dat het nu wel duideljik moge zijn dat Henk nep is, maar nog steeds vind ik het erg leuk. Ik zie het nu meer als een soort improvisatie-act van Eric-Jan. Toch knap hoe hij altijd met die scherpe opmerkingen komt, en tegelijk de stem van Henk blijft houden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 september 2005 @ 22:05:43 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_30401664
we hebben nu zelfs de weblog van rick gehaald
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30403873
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef borisz het volgende:
we hebben nu zelfs de weblog van rick gehaald
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
nu nog de uitzending
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30406588
En een nieuwe die hier vaker komt kijken, en ik was dus 1 van die eitjes die het niet in de gaten had van EJ. Ach, maar het lijkt wel een superuitzending te worden.
pi_30407442
Was deze site bekend?
http://www.sidechicks.tk/
pi_30407611
EJ verliet de studio toen Henk belde. Je kon zien (op de cam) dat hij terug kwam (samen met een sidechick). Direct koptelefoons van de andere 2 sidechicks af, hij had namelijk direct rosé meegenomen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30409098
De site die kende ik al, daar stond eerst ook dana, stond op de weblog van Erik. Maar is Henk nu EJ? Nu je gezien hebt dat hij weg geweest is?
pi_30409203
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef peterfecto het volgende:
De site die kende ik al, daar stond eerst ook dana, stond op de weblog van Erik. Maar is Henk nu EJ? Nu je gezien hebt dat hij weg geweest is?
Ja dit was tot tweemaal toe, EJ kwam binnen vlak na Henk dus zag je de sidechicks met z'n allen naar rechts kijken (ik denk naar de deur) en lachen (ik denk) naar EJ. Ook lag de songtekst van op een onbewoond eiland klaar voor de sidechicks. Dit was toch zgn. geimproviseerd? Kijk zelf maar a.s. maandag...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30409206
Wat gebruikt die Erik Jan eigenlijk?
Die gast is helemaal geflipt...
pi_30409275
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gebruikt die Erik Jan eigenlijk?
Die gast is helemaal geflipt...
Het lijkt mij een typische dorpsgek die geen druppel alcohol of whatever nodig heeft om zo lijp te doen.

Akcent!!!!!111
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30409302
Stelletje op seks beluste mafkezen...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30409322
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:26 schreef Toad het volgende:

[..]

Het lijkt mij een typische dorpsgek die geen druppel alcohol of whatever nodig heeft om zo lijp te doen.
Dan luister je niet echt vaak denk ik, die Erik Jan gebruikt vnl. alcohol maar het zou zomaar kunnen dat ie ook van het witte poeder en de pillen houdt...
pi_30409399
Wat een zootje...
pi_30409410
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dan luister je niet echt vaak denk ik, die Erik Jan gebruikt vnl. alcohol maar het zou zomaar kunnen dat ie ook van het witte poeder en de pillen houdt...
Dat roept 'ie wel regelmatig ja. Maar die jingles maakt 'ie overdag toch? Of zou hij 24 p/d onder invloed zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30414715
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Toad het volgende:
Ja dit was tot tweemaal toe, EJ kwam binnen vlak na Henk dus zag je de sidechicks met z'n allen naar rechts kijken (ik denk naar de deur) en lachen (ik denk) naar EJ.
Ja dat viel mij ook al op. Ze keken alledrie tegelijk op, typisch een reactie als er iemand binnenkomt. En voor zover ik weet is er verder niemand anders in die villa 's nachts.

Dat van die songtekst had ik niet gezien, ik zag ze niet iets oplezen of zo.

En wat is dat hoofd van EJ daar aan het doen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_30431562
Eindelijk een topic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Erik-Jan Rosendahl is natuurlijk de briljante motor achter het programma. Heel mooi hoe hij het doet. Lekker bot en een mooi duo met Rick.

Maar in hemelsnaam. R O T O P met die kutmuziek ertussen!!!!
pi_30530421
Hoe luisteren jullie tegenwoordig naar MIDNR?
Via:

• de cam @ website rick;
  • (internet) radio
  •   dinsdag 13 september 2005 @ 01:39:08 #149
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_30530881
    Gewoon de ouderwetse radio!!!
    pi_30561084
    Hm, dat spelletje van EJ Mayday, pay day is dus via de website van henkfanclub gekoppeld.

De nieuwe jingle van EJ.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_30561244
    Stelletje zuiplappen: http://www.rickvanvelthuysen.nl/
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      woensdag 14 september 2005 @ 01:52:17 #152
    50442 DaMook
    pi_30561421
    Radio, maar AL MEERDERE DAGEN NIET MEER GEHOORD
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

woensdag 14 september 2005 @ 01:52:34 #153
    50442 DaMook
    pi_30561426
    oeps caps
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

pi_30563365
    quote:
    Op dinsdag 13 september 2005 01:13 schreef Toad het volgende:
    Hoe luisteren jullie tegenwoordig naar MIDNR?
    Via:

• de cam @ website rick;
  • (internet) radio
  • In de auto of via de wekkerradio
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_30590495
    Het zal mij benieuwen wat er vannacht allemaal gaat gebeuren. Rick is jarig namelijk
    pi_30596136
    EJ riep gisteren hard fok.nl
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_30622631
    Niet gehoord gister, maar het was gister wel gezel bij ze. Maar ik luister nog lekker naar de ouderwetse radio.
    pi_30623385
    Wat zitten daar leuke meisjes op dit moment.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_30624084
    Met dank aan Kurt?

zizkah@hotmail.com
    pi_30624387
    Die Freek...
    pi_30812377
    Het is vanavond weer ouderwets, Henk blijft super, maakt niet uit wie het is. En de vrouwen zijn weer prima vanavond.
    pi_30845702
    Zit ik naar die cam te kijken/luisteren, roepen ze:

"We hebben geen tijd voor je Henk"

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_30923981
    Ik vind het een geweldig programma.
    Afgelopen week met die Otis Redding Fans.(Sittin' on the cock of a gay.)

En wat iemand opmerkte in dit topic: Rick heeft een paar jaar geleden ook al in de nacht gezeten.
    Maar nu met Erik-Jan er bij is het grandioos.

En kennen jullie die Bert en Ernie imitaties??
    Inderdaad,dat is ook Erik-Jan's werk.

Kortom,laat het programma maar lang blijven ,blijf ik tenminste wakker tijdens het werken.
    pi_30983005
    Dat was inderdaad super, hoe snel zou die dat bedacht hebben, of kende hij dat deuntje al. En hun remix daarvan was nog beter, nog 2u en dan is het weer
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Vraag me af wat er vandaag gebeurt.
    pi_31046030
    Wie heeft de foto's al gezien
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Gewoon te erg, ze zijn echt niet goed in hun hoofd, gelukkig maar, dat maakt MIDNR alleen maar beter
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      vrijdag 30 september 2005 @ 00:29:09 #166
    50442 DaMook
    pi_31046340
    Ik heb het echt al lang niet meer geluisterd omdat ik ontslagen ben en in de ziektewet zit.

Vond het wel vet
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

pi_31047629
    Goed programma, maar ik ben zwaar verslaafd aan BB > http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera3.html
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 13:26:20 #168
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_31057512
    Ik luisterde altijd Mark in the dark op yorin, ben dit een uur gaan luisteren maar vond het zo nep he, die gemaakte grappigheid de hele tijd, dat meezingen wat gewoon te dom is, naja voordat ik aan rick v velthuysen en 538 gewend ben dat duurt wel een tijdje
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Het is gewoon te dom
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    !
    Ik wil mark in the dark terug
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    !
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_31057554
    Fans van Erik-Jan moeten hier ff kijken. En vooral even op de linkjes drukken
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31060732
    http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/befteling.avi

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31061637
    Hebben ze de rode schoentjes gejat in de Efteling
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31073131
    Stel idioten
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Die Nieuwenhuijze is volgens mij ook redelijk katjelam.
    Nee,het is niet netjes......................................maar wel humor
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31089802
    quote:
    Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef RealZeus het volgende:
    Die Nieuwenhuijze is volgens mij ook redelijk katjelam.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Zou je denken joh?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Hij is trouwens wel bol geworden zeg!
    pi_31373728
    Hey, wie heeft er gister geluisterd.

EJ en Henk waren samen op de radio. Wat is het nou?

En vraag me af hoe Henks nieuwe nummer wordt, zijn MC Henk was ook lachen
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      woensdag 12 oktober 2005 @ 01:05:00 #175
    50442 DaMook
    pi_31373899
    Morgen kan ik weer een keer luisteren
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    (uit de ziektewet) maar daarna weer niet denk ik
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    (weer half ziektewet
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    )

pi_31379902
    quote:
    Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef peterfecto het volgende:
    EJ en Henk waren samen op de radio. Wat is het nou?
    Ik heb het niet geluisterd, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Rick en EJ lezen ook wel dat mensen twijfelen, dus het kan best dat ze dit opgezet hebben. Bij Edwin Evers lijkt het ook net alsof hij live met al die karakters praat. De enige manier om het te bewijzen lijkt het me als een luisteraar live een kruisgesprek aangaat met Henk en EJ. Maar niemand doet dat.....
      Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2005 @ 23:49:02 #177
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_31668824
    Rick is op vakantie, Jens is er niet, Nieuwenhuizen is ziek

wie neemt het over?
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:03:45 #178
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_31669222
    Jurjen govers dus ik ben benieuwd, alleen als ik naar hem luister in de n8 van zo op ma dan val ik zo in slaap
    pi_31680541
    Ik vond het een beetje saai gisteren. Je kon merken dat EJ Jurjen op sleeptouw nam. En je kon ook heel goed merken dat Jurjen de jingles niet gewend is
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31738803
    Voor degenen die nog twijfelen over het bestaan van Henk:
    luister eens naar deze opname:
    http://www.henkfanclub.nl/opnames/25-08-05-henk2.mp3
    (spoel door naar 6:10 min)

Rick gelooft niet dat Henk op glazen speelt. Hij zegt 'wacht even, ik geloof er niks van' en je hoort hem weglopen. Een paar seconden later hoor je hem DOOR HENK'S TELEFOON roepen: 'Ja, het klopt hahahahahha' en al lachend hoor je hem de studio weer inlopen. 'Henk' zit dus gewoon in de kamer ernaast. Luister maar, het is overduidelijk.

Tenzij Rick kan teleporten tussen Hilversum en Katwijk lijkt me dit toch wel gewoon tastbaar bewijs dat 'Henk' een (ontzettend leuk) typetje van Erik-Jan is.

Deze is er ook nog:
    http://www.henkfanclub.nl/opnames/Henk7julideel1.mp3
    Een nep-Henk belt naar de studio. Hij klinkt zo overtuigend dat Koert tegen Erik-Jan zegt: "Nou Kaak, je kunt wel met vakantie"
    3 maal raden wat hij daarmee bedoeld
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31740294
    Hoe kun je trouwens via de webcam kijken naar Midden in de nacht Rick ???
    pi_31740368
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef Sander170 het volgende:
    Hoe kun je trouwens via de webcam kijken naar Midden in de nacht Rick ???
    Rick geeft op zijn weblog de link door tijdens de uitzending.

Maar hij is nu op vakantie, dus deze week geen cam....
    pi_31740413
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Rick geeft op zijn weblog de link door tijdens de uitzending.

Maar hij is nu op vakantie, dus deze week geen cam....
    Hey badankt, maar gaat helaas niet door ja.

Maar die Jurjen Goofer doet die de cam niet aan ???
    pi_31741697
    Waar kan ik dan de weblog van Rick v Veldhysen vinden ???
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:05:06 #185
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_31742393
    www.rickvanvelthuysen.nl

Je hoort Jurjen alleen verder niet dan bij een uuropener
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Eric jan neemt het woord
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:06:12 #186
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_31742422
    mitr
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    !
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_31742678
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef borisz het volgende:
    www.rickvanvelthuysen.nl

Je hoort Jurjen alleen verder niet dan bij een uuropener
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Eric jan neemt het woord
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Jammer, ik vond dat gezwets en geraaskal altijd lachen.

Ik wil Rick terug
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_31943196
    Ik heb dat hele gedoe van 'Erik-Jan is een lul' gemist. Wat is er precies gebeurd?
    pi_31945245
    Ik ook, ik hoor dat bellers steeds zeggen Erik-Jan is een LUL.

Klinkt wel leuk iedere keer, maar wat heeft die Erik-Jan nou op zijn geweten ???

PS: Wat heeft Erik-Jan misdaan ??? ???
    pi_31945851
    Zo, alle gekheid op een stokje is weer eens begonnen !

Word weer lekker toetertijd vanavond !!!
    pi_31949790
    Erik-Jan is een lul!!!

Sorry,liet me even mee slepen door het prgramma
    pi_31966654
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 03:01 schreef RealZeus het volgende:
    Erik-Jan is een lul!!!
    Maar waarom roept iedereen dat opeens? Is dat gewoon een rage of heeft Erik Jan iets geflikt?
    pi_31967683
    Kwam dat niet van Wytske?

Ze had op haar voicemail Erik-Jan is een lul ingesproken toen ze haar gingen opbellen...
    pi_31970035
    En waarom had ze dat ingesproken?
    pi_32008114
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef 2Drix het volgende:
    Kwam dat niet van Wytske?

Ze had op haar voicemail Erik-Jan is een lul ingesproken toen ze haar gingen opbellen...
    Inderdaad ja, nu weet ik het weer ja.

Dat was dus de voicemail van Wytske Kenemans, je weet wel die blonde van ''Game On'' op SBS6 dat late nacht bel spelletje.

Ze gingen haar uitmaken voor alles en nog wat en toen gooide ze ''Erik-Jan is een LUL'' in haar voicemail, en dat hebben alle luisteraars toen gehoord.

En nu is het wel een soort van rage om dat steeds tegen Erik-Jan te roepen !

Trouwens: Erik-Jan is een lul !!!
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_32075356
    Doet die cam het alweer bij die gekke Rick ???
    pi_32077444
    Laat maar zitten, de webcam staat nu alweer een half uur aan !!!
    pi_32126427
    Erik-Jan zit nu jingles te maken, al vloekend en tierend
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

www.rickschoptkont.nl
    pi_32126786
    Tering...die gast is nou al uren bezig met die vage jingles
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

maar wel grappig om te zien
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    pi_32354504
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef 2Drix het volgende:
    Tering...die gast is nou al uren bezig met die vage jingles
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

maar wel grappig om te zien
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Sommige jingles zijn echt te gek vind je ook niet?
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop