quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:23 schreef Toad het volgende:
Vanavond zijn Rick en Henk terug.
Zeggen zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:16 schreef Toad het volgende:
Nu zit er weer een dame in d'r BH.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja oke, laat me ff in de waan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeggen zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar past maar één smiley bij:quote:
no shit sherlockquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
Ja, oplettende luisteraars hadden het al vrij snel door, een paar dingen kloppen niet:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:55 schreef roediej het volgende:
de site is offline!en ik hoorde uit betroubare bronnen dat henk NEP is. Luister maar naar de eerste keer henk in de studio en de laatste keren, zn stem is anders
Ben benieuwd of de webmaster in het complot zit. Hoe zit het trouwens met die sidechicks, zouden die geld krijgen om niet te lekken dat EJ Henk is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:56 schreef Kontiki het volgende:
Erg leuk, maar duidelijk in scene gezet. Prepaid telefoontje voor Rick gekocht misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was 1x leuk, maar de lol is er wel vanaf idd. Degene die voor Rick in de nacht zat, had iets soortgelijks: 1 iemand moest dan met zijn auto in een rustige straat staan en zoveel mogelijk toeteren totdat de buurt reageerde. Dat was wat leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:39 schreef Toad het volgende:
Toetertijd is zo saaiii...
Echt iets alleen voor vrachtwagenschaffeurs...
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef borisz het volgende:
we hebben nu zelfs de weblog van rick gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dit was tot tweemaal toe, EJ kwam binnen vlak na Henk dus zag je de sidechicks met z'n allen naar rechts kijken (ik denk naar de deur) en lachen (ik denk) naar EJ. Ook lag de songtekst van op een onbewoond eiland klaar voor de sidechicks. Dit was toch zgn. geimproviseerd? Kijk zelf maar a.s. maandag...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef peterfecto het volgende:
De site die kende ik al, daar stond eerst ook dana, stond op de weblog van Erik. Maar is Henk nu EJ? Nu je gezien hebt dat hij weg geweest is?
Het lijkt mij een typische dorpsgek die geen druppel alcohol of whatever nodig heeft om zo lijp te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gebruikt die Erik Jan eigenlijk?
Die gast is helemaal geflipt...
Dan luister je niet echt vaak denk ik, die Erik Jan gebruikt vnl. alcohol maar het zou zomaar kunnen dat ie ook van het witte poeder en de pillen houdt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Het lijkt mij een typische dorpsgek die geen druppel alcohol of whatever nodig heeft om zo lijp te doen.
Dat roept 'ie wel regelmatig ja. Maar die jingles maakt 'ie overdag toch? Of zou hij 24 p/d onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan luister je niet echt vaak denk ik, die Erik Jan gebruikt vnl. alcohol maar het zou zomaar kunnen dat ie ook van het witte poeder en de pillen houdt...
Ja dat viel mij ook al op. Ze keken alledrie tegelijk op, typisch een reactie als er iemand binnenkomt. En voor zover ik weet is er verder niemand anders in die villa 's nachts.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Toad het volgende:
Ja dit was tot tweemaal toe, EJ kwam binnen vlak na Henk dus zag je de sidechicks met z'n allen naar rechts kijken (ik denk naar de deur) en lachen (ik denk) naar EJ.
In de auto of via de wekkerradioquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:13 schreef Toad het volgende:
Hoe luisteren jullie tegenwoordig naar MIDNR?
Via:de cam @ website rick; (internet) radio
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef RealZeus het volgende:
Die Nieuwenhuijze is volgens mij ook redelijk katjelam.
Ik heb het niet geluisterd, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Rick en EJ lezen ook wel dat mensen twijfelen, dus het kan best dat ze dit opgezet hebben. Bij Edwin Evers lijkt het ook net alsof hij live met al die karakters praat. De enige manier om het te bewijzen lijkt het me als een luisteraar live een kruisgesprek aangaat met Henk en EJ. Maar niemand doet dat.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:57 schreef peterfecto het volgende:
EJ en Henk waren samen op de radio. Wat is het nou?
Rick geeft op zijn weblog de link door tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef Sander170 het volgende:
Hoe kun je trouwens via de webcam kijken naar Midden in de nacht Rick ???
Hey badankt, maar gaat helaas niet door ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Rick geeft op zijn weblog de link door tijdens de uitzending.
Maar hij is nu op vakantie, dus deze week geen cam....
Jammer, ik vond dat gezwets en geraaskal altijd lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:05 schreef borisz het volgende:
www.rickvanvelthuysen.nl
Je hoort Jurjen alleen verder niet dan bij een uuropenerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eric jan neemt het woordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar waarom roept iedereen dat opeens? Is dat gewoon een rage of heeft Erik Jan iets geflikt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:01 schreef RealZeus het volgende:
Erik-Jan is een lul!!!
Inderdaad ja, nu weet ik het weer ja.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:39 schreef 2Drix het volgende:
Kwam dat niet van Wytske?
Ze had op haar voicemail Erik-Jan is een lul ingesproken toen ze haar gingen opbellen...
Sommige jingles zijn echt te gek vind je ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef 2Drix het volgende:
Tering...die gast is nou al uren bezig met die vage jinglesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel grappig om te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop